AJANKOHTAISET

Kai Mykkänen Kirkkonummella la 21.11.2020 klo 11-12

Kirkkonummen Kokoomus tempaisee taas Kokoomuksen valtakunnallisena tapahtumapäivänä ja on saanut vieraakseen Kai Mykkäsen. Kai saapuu Kirkkonummelle lauantaina 21.11.2020 klo 11-12 ja on tavattavissa uuden, upean pääkirjastomme Fyyrin edustalla torilla. Paikalla on tavattavissa myös paikallisia kokoomusaktiiveja ja kuntapäättäjiä. Kuntavaaliehdokkuudesta kiinnostuneiden kannattaakin nyt tulla kuuntelemaan ja kyselemään kuntavaaliasioista, paikalla ovat mm. vaalipäällikkö Tommi Saranpää ja puheenjohtaja Leena… Jatka lukemista Kai Mykkänen Kirkkonummella la 21.11.2020 klo 11-12

Elina Lepomäki Kirkkonummella 24.10.2020

Valtakunnallista Kokoomuksen toimintapäivää vietettiin 24.10.2020 ja Kirkkonummen Kokoomus järjesti reipashenkisen ulkoilmatapahtuman Jerikonmäen kuntoportailla. Mukana tapahtumassa oli kansanedustaja ja puolueen varapuheenjohtaja Elina Lepomäki. Tapahtuma oli oikein onnistunut ja vieraita saapui myös muilta paikkakunnilta. Lämpimät kiitokset kaikille mukanaolleille. Juttu tapahtumasta Kirkkonummen Sanomissa.

Toimintalauantai 24.10. klo 15-17 – mukana Elina Lepomäki!

Kirkkonummen Kokoomus osallistuu lauantaina 24.10.2020 Kokoomuksen valtakunnalliseen toimintapäivään. Tapahtumapaikkana on Jerikonmäen kuntoportaat ja kellonaika 15-17 (karttalinkki: https://goo.gl/maps/cp5edmYxhaFULdMd7) Puolueen tuore varapuheenjohtaja Elina Lepomäki tulee mukaan tapahtumaan ja on paikalla 16-16.45. Yhdistyksen puheenjohtaja Leena Virkki on paikalla koko tapahtuman ajan, kunnanhallituksen puheenjohtaja Timo Haapaniemi on tavattavissa klo 16.15-17.00. Paikalla myös muita paikallisia aktiiveja ja valtuutettuja. Lämpimästi tervetuloa… Jatka lukemista Toimintalauantai 24.10. klo 15-17 – mukana Elina Lepomäki!

Kuntavaaliehdokkaaksi? Tule allekirjoittamaan ehdokassitoumus.

Ehdokasitoumuksen voi nyt allekirjoittaa ti 1.9. ja ma 7.9. klo 16-16.30 kunnantalon edustalla. Tulethan paikalle vain täysin terveenä. Mikäli nämä ajankohdat eivät sinulle sovi, ota yhteyttä yhdistykseen knkokoomus@gmail.com tai ilmoita halukkuudestasi ehdokkuuteen puolueen nettisivun kautta: https://www.kokoomus.fi/lahde-ehdokkaaksi/#lomake

Raimo Elonsalon muistoksi

Pitkäaikainen kokoomusaktiivi Raimo Elonsalo siunattiin haudan lepoon Kirkkonummella 6. helmikuuta 2020. Raimo oli mukana jo 1965 perustamassa Kirkkonummen Kansallisseura ry:tä, joka myöhemmin muutti nimensä Kirkkonummen Kokoomukseksi. Raimon aktiivisuus ulottui lähes kaikkeen järjestötoimintaan Kirkkonummella. Ilman hänen aktiivisuuttaan moni toiminta ja hanke niin seurakunnassa, Pienkiinteistöyhdistyksessä, Kirkkonummen Soutajissa kuin veteraanien tukemisessa ja veteraaniperinteen ylläpitämisessä olisi jäänyt ilman tekijäänsä.… Jatka lukemista Raimo Elonsalon muistoksi

Muutoksia kunnanhallituksessa