AJANKOHTAISET ASIAT

facebook, yhdistys

FACEBOOK-RYHMÄ JÄSENILLE

Yhdistyksellä on jäsenille tarkoitettu aktiivinen fb-keskusteluryhmä. Mikäli olet jäsenemme mutta et ole vielä ryhmässä, laita liittymispyyntö "Kirkkonummen Kokoomus - Tillsammans" -ryhmään, lisäämme sinut kun olemme tarkistaneet jäsenyytesi. Ryhmästä löytyy myös nopeiten ja helpoimmin ajankohtaiset asiat yhdistyksen tapahtumista, vaalityöstä, sekä myös poliittista keskustelua.

Kirkkonummen Kokoomus eduskuntavaaleissa

Vaalitelttailu Prismalla klo 10-14: la 30.3.mukana Timo Haapaniemi (144), Raija Vahasalo (175), Mia Laiho (154), Kimmo Oila (159) ja Kari Tolvanen (172). la 6.4. mukana Timo Haapaniemi (144), Raija Vahasalo (175), Mia Laiho (154), Sari Multala (157), Jussi Patinen (161), Miikka Soivio (171). la 13.4. mukana Timo Haapaniemi (144), Raija Vahasalo (175), Siri Ahokas (142),… Jatka lukemista Kirkkonummen Kokoomus eduskuntavaaleissa

eduskuntavaalit 2019, vaalit

EDUSKUNTAVAALITALKOOT