AJANKOHTAISET ASIAT

Raimo Elonsalon muistoksi

Pitkäaikainen kokoomusaktiivi Raimo Elonsalo siunattiin haudan lepoon Kirkkonummella 6. helmikuuta 2020. Raimo oli mukana jo 1965 perustamassa Kirkkonummen Kansallisseura ry:tä, joka myöhemmin muutti nimensä Kirkkonummen Kokoomukseksi. Raimon aktiivisuus ulottui lähes kaikkeen järjestötoimintaan Kirkkonummella. Ilman hänen aktiivisuuttaan moni toiminta ja hanke niin seurakunnassa, Pienkiinteistöyhdistyksessä, Kirkkonummen Soutajissa kuin veteraanien tukemisessa ja veteraaniperinteen ylläpitämisessä olisi jäänyt ilman tekijäänsä.… Jatka lukemista Raimo Elonsalon muistoksi

Muutoksia kunnanhallituksessa

Maanantaina 3.2. kunnanhallituksen tehonaisemme Katarina Helander oli mukana viimeistä päivää valtuustossa paikkakunnalta muuton vuoksi. Uudeksi jäseneksi kunnanhallitukseen valittiin vähintään yhtä tarmokas Kati Kettunen, joka on toiminut menestyksekkäästi yhdyskuntatekniikan lautakunnan puheenjohtajana. Ryhmäkokouksessa kukitimme Katarinan ja välitimme puolueen kiitokset Kokoomuksen Vihreän leijonan ansiomerkin muodossa. Onneksi sentään Katarina ei ole kokonaan katoamassa tältä pallolta vaan on toivottavasti jatkossa… Jatka lukemista Muutoksia kunnanhallituksessa

Uusi hallitus järjestäytyi

Yhdistyksen hallitus vuosimallia 2020 on järjestäytynyt! Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Leena Virkki, varapuheenjohtajana Kim Åström, sihteerinä ja vaalipäällikkönä Tommi Saranpää, taloudenhoitajana Päivi Parviainen, toiminnankehittämisvastaavana Mirja Alve ja Hannu Valtanen hallituksen jäsenenä. Tällä porukalla on hyvä lähteä jatkamaan ja kehittämään yhdistyksen toimintaa yhdessä luottamushenkilöiden ja jäsenistön kanssa 👌 Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi kaikki uudet jäsenet! Mikäli koet kokoomuslaisen… Jatka lukemista Uusi hallitus järjestäytyi

Heikki Vestman Kirkkonummella ma 4.11.2019

Kansanedustaja Heikki Vestman saapuu tapaamaan kirkkonummelaisia maanantaina 4.11.2019 Kahvila Rostaan (Munkinmäentie 19, rautatieaseman vieressä) klo 17-18. Heikki Vestman on Kokoomuksen tuore kansanedustaja Uudeltamaalta, 34v, siviiliammatiltaan lakimies. Perheenisä, kaksi lasta. Kunnanvaltuuston puheenjohtaja Sipoossa. Heikki ajaa jämäkkää maahanmuuttolinjaa ja ilmastojärkeä kohkaamisen sijaan. Heikin mottona: "Järjen käyttö on pääasia." Toivotamme kaikki lämpimästi tervetulleeksi paikan päälle!

facebook, yhdistys

FACEBOOK-RYHMÄ JÄSENILLE

Yhdistyksellä on jäsenille tarkoitettu aktiivinen fb-keskusteluryhmä. Mikäli olet jäsenemme mutta et ole vielä ryhmässä, laita liittymispyyntö "Kirkkonummen Kokoomus - Tillsammans" -ryhmään, lisäämme sinut kun olemme tarkistaneet jäsenyytesi. Ryhmästä löytyy myös nopeiten ja helpoimmin ajankohtaiset asiat yhdistyksen tapahtumista, vaalityöstä, sekä myös poliittista keskustelua.

Kirkkonummen Kokoomus eduskuntavaaleissa

Vaalitelttailu Prismalla klo 10-14: la 30.3.mukana Timo Haapaniemi (144), Raija Vahasalo (175), Mia Laiho (154), Kimmo Oila (159) ja Kari Tolvanen (172). la 6.4. mukana Timo Haapaniemi (144), Raija Vahasalo (175), Mia Laiho (154), Sari Multala (157), Jussi Patinen (161), Miikka Soivio (171). la 13.4. mukana Timo Haapaniemi (144), Raija Vahasalo (175), Siri Ahokas (142),… Jatka lukemista Kirkkonummen Kokoomus eduskuntavaaleissa