Anna Sahiluoma

Koronavirus, Sote-uudistus, kuntatalouden haasteet pitkällä aikavälillä ja siirtyminen kohti vähähiilisyyttä. Siinä on vain muutama lähivuosien suuri muutostekijä, joka haastaa uudistamaan kunnan toimintaa. Haluan omalta osaltani olla mukana vaikuttamassa siihen, että Kirkkonummi pärjää näissä muutoksissa mahdollisimman hyvin. Kirkkonummi tarvitsee kipeästi asiantuntevia päättäjiä, pitkäntähtäimen suunnittelua ja roppakaupalla maalaisjärkeä laittamaan kunnan talous kuntoon ja vauhdittamaan kestävää kehitystä kunnassa.

Olen 36-vuotias, yrittäjähenkinen perheenäiti, ilmasto- ja talousosaaja Veikkolasta. Koulutukseltani olen ympäristöekonomisti (MMM). Työskentelen asiantuntijana kestävän kehityksen parissa, kannustaen suomalaisia yrityksiä ja kuntia tekemään resurssitehokkaita, vaikuttavia ja kestäviä valintoja. Vapaa-ajallani yhdistystoiminnan lisäksi ratsastan, luen ja vietän aikaa perheen kanssa.

Uskon, että Kirkkonummen kunta on olemassa meitä kuntalaisia varten. Ihmisille tärkeiden palveluiden tuottamisen mahdollistaa elinvoimainen kunta. Elinvoimaisen, kestävän Kirkkonummen edellytys on elinvoimaiset yritykset ja vahva kuntayhteistyö pääkaupunkiseudun kuntien kanssa.

Lisää tietoa minulle tärkeistä aiheista saat nettisivuiltani tai seuraamalla minua Facebookissa.