192 Anna Sahiluoma

Asiantuntija, Kunnanvaltuutettu, Kunnanhallituksen jäsen, HUS valtuutettu

Olen 37-vuotias yrittäjähenkinen perheenäiti Veikkolasta. Olen Kirkkonummen kokoomuksen kunnanvaltuutettu, kunnanhallituksen jäsen, Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) valtuutettu ja Uudenmaanliiton varavaltuutettu.

Olen syntynyt Espoossa, viettänyt lapsuuteni Nummelassa ja nuoruuteni Lohjalla, yrittäjäperheessä. Yrittäjähenkisyys ja korkea työmoraali näkyykin vahvasti minussa.  Päivätyössä työskentelen asiantuntijana kestävän kehityksen parissa, kannustaen suomalaisia yrityksiä ja kuntia tekemään resurssitehokkaita, vaikuttavia ja kestäviä valintoja.

Aluevaltuustossa haluan omalta osaltani olla mukana:

• varmistamassa, ettei länsiuusimaalaisten rahat karkaa muihin maakuntiin. Uudistus ei saa tarkoittaa palvelujen kohtuutonta heikentymistä ja verojen nousua.
  • huolehtimassa joustavien, oikea-aikaisten ja ennaltaehkäisevien palvelujen saatavuudesta. Usein tarvittavat palvelut tulee säilyttää ihmisten lähellä. Hyvinvointialueen, kunnallisten palvelujen ja erikoissairaanhoidon saumakohdat täytyy saada palveluprosesseissa sujuvaksi.

Pidetään yhdessä huoli palveluista myös uudistuksen jälkeen!

Lisää tietoa minulle tärkeistä aiheista saat nettisivuiltani tai seuraamalla minua Facebookissa tai Instagramissa.