219 Hannu Valtanen

Haluan kehittää Kirkkonummea kylämäisestä asutuksesta rakentuvana sekä luonnosta ja kulttuuriympäristöstä voimansa saavana, moderneja työpaikkoja tarjoavana ainutlaatuisena asuinkuntana pääkaupunkiseudulla. Taustani on vuosikymmenten työ metsäteollisuuden ja -talouden edunvalvonnan koti- ja ulkomaisissa johtotehtävissä. Tuon jälkeen olen toiminut vaimoni kanssa perustamassamme konsulttiyrityksessä Luomassa kymmenisen viime vuotta. Luoman Kyläyhdistyksessä olen tehnyt töitä tavoitteena turvata kulttuuriltaan ainutlaatuisen kylän säilyminen viihtyisänä asuinalueena tuleville sukupolville.

Suvaitsevaisuus, yhteistyö ja sivistys sekä luonnon ja kulttuurin arvostaminen ovat minulle tärkeitä. Kunnallispolitiikassa olen ollut mukana runsaan vuosikymmenen valtuuston varajäsenenä eri luottamustehtävissä.

Koulutukseltani olen metsänhoitaja, ikävuosia minulla on 72 ja perheessä neljä aikuista lasta.

Minulle tärkeitä teemoja löydät kotisivultani https://hannuvaltanen.fi/ tai seuraamalla ehdokassivuani https://www.facebook.com/hannuvaltanenkokoomus