129 Heidi Castrén

Hei!

Olen sairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri. Tällä hetkellä toimin ammatillisena opettajana sekä osin kliinisessä työssä. Olen myös vara-valtuutettu ja luottamustoimissa kunnassamme. Ja äiti kolmelle lapselleni.

Olen saanut vuosien saatossa työskennellä sote -alalla hyvin laaja-alaisesti ja erilaisissa tehtävissä . Minulle on kertynyt laaja substanssiosaaminen eri potilasryhmistä ja heidän tarpeistaan. Olen työskennellyt myös johtavassa asemassa, ja ymmärrän hyvin hoitohenkilökunnan tarpeet ja ahdingon tällä hetkellä.

Olen ollut sote-alalla yli 20 vuotta. Ja nähnyt sinä aikana monia muutoksia. Muutokset on usein tehty kuulematta työntekijöitä tai palveluiden käyttäjiä, eikä ratkaisut ole välttämättä olleet kovin hyviä. Nyt olemme suuren muutoksen edessä. Mielestäni kestäviä ja toimivia kokonaisratkaisuja ei pystytä tekemään ilman alan ammattilaisen kokemusta ja asiantuntijan näkemystä. Minulle on kertynyt molempia. Siksi halusin lähteä ehdokkaaksi aluevaaleihin.