177 Heidi Castrén

Sairaanhoitaja, terveystieteiden maisteri

Hei!

Olen 48 -vuotias kolmen lapsen äiti Veikkolasta. Peruskoulutukseltani olen sairaanhoitaja, ja tehnyt pitkän uran terveydenhuollon eri sektoreilla: kunnallisella, yksityisellä sekä yrittäjänä. Vuosien saatossa olen saanut olla mukana monenlaisessa terveydenhuollon muutoksessa, mutta mielestäni ne suurimmat ovat juuri nyt käsillä.  Sen vuoksi lähdin ehdokkaaksi. Hyviä ratkaisuja ei voida tehdä ilman ammattilaisten näkemystä.

Luonto ja urheilu ovat  lähellä sydäntäni. Ne myös tuovat hyvää oloa. Urheilupaikojen tulee olla turvallisia ja hyvässä kunnossa mahdollistaen harrastustoiminnan. Seuratoimintaa pitää tukea. Myös monimuotoisen luontomme suojelu ja oikeanlainen hoito on erittäin tärkeää. Luonnossa liikkuminen on ollut monelle kuntalaiselle tärkeä henkireikä erityisesti nyt korona aikana.

Vapaa-aikanani liikun luonnossa, vaeltaen ja polkujuosten. Lähes koko ikäni olen pelannut jalkapalloa, sekä ollut mukana seuratoiminnassa erilaisissa toimihenkilörooleissa. Edelleen pelaan naisten harrastesarjan joukkueessa.  Nyt kypsemmällä iällä olen myös innostunut golfista, ja minut tapaa kesäisin usein Kurk-golfissa.