Kai Mykkänen Kirkkonummella la 21.11.2020 klo 11-12

Kirkkonummen Kokoomus tempaisee taas Kokoomuksen valtakunnallisena tapahtumapäivänä ja on saanut vieraakseen Kai Mykkäsen. Kai saapuu Kirkkonummelle lauantaina 21.11.2020 klo 11-12 ja on tavattavissa uuden, upean pääkirjastomme Fyyrin edustalla torilla.

Paikalla on tavattavissa myös paikallisia kokoomusaktiiveja ja kuntapäättäjiä. Kuntavaaliehdokkuudesta kiinnostuneiden kannattaakin nyt tulla kuuntelemaan ja kyselemään kuntavaaliasioista, paikalla ovat mm. vaalipäällikkö Tommi Saranpää ja puheenjohtaja Leena Virkki, jotka voivat antaa aiheesta lisätietoa ja kertoa miten kokoomuslaista politiikkaa Kirkkonummella tehdään.

Lämpimästi tervetuloa!

Tapahtuman sivu Facebookissa: https://www.facebook.com/events/427797144883121/

3.3.2022

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 23.3.2022