Kai Mykkänen Kirkkonummella la 21.11.2020 klo 11-12

Kirkkonummen Kokoomus tempaisee taas Kokoomuksen valtakunnallisena tapahtumapäivänä ja on saanut vieraakseen Kai Mykkäsen. Kai saapuu Kirkkonummelle lauantaina 21.11.2020 klo 11-12 ja on tavattavissa uuden, upean pääkirjastomme Fyyrin edustalla torilla.

Paikalla on tavattavissa myös paikallisia kokoomusaktiiveja ja kuntapäättäjiä. Kuntavaaliehdokkuudesta kiinnostuneiden kannattaakin nyt tulla kuuntelemaan ja kyselemään kuntavaaliasioista, paikalla ovat mm. vaalipäällikkö Tommi Saranpää ja puheenjohtaja Leena Virkki, jotka voivat antaa aiheesta lisätietoa ja kertoa miten kokoomuslaista politiikkaa Kirkkonummella tehdään.

Lämpimästi tervetuloa!

Tapahtuman sivu Facebookissa: https://www.facebook.com/events/427797144883121/

18.6.2021

Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi torstaina 17.6.2021. Valtuustoryhmä koostuu 12 valtuutetusta ja 10 varavaltuutetusta. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry

15.6.2021

Kokoomus säilytti suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa

Huolimatta tiukoista ja jännittävistä vaaleista, ja kentälle tulleista uusista pelaajista, säilytti Kokoomus suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa Kirkkonummella. Puheenjohtaja Leena Virkki myöntää

13.6.2021

Hallituksen sote-esitys vie rahaa, päätösvaltaa ja palveluita Inkoosta, Siuntiosta ja Kirkkonummelta

Läntisen Uudenmaan kunnille hallituksen sote-esitys on erityisen vahingollinen. Toteutuessaan se leikkaisi kirkkonummelaisten, siuntiolaisten ja inkoolaisten palveluista lähes kuusi miljoonaa euroa, ja keskittäisi päätöksenteon ja palvelut vahvemmin Espooseen.