Kai Mykkänen Kirkkonummella la 21.11.2020 klo 11-12

Kirkkonummen Kokoomus tempaisee taas Kokoomuksen valtakunnallisena tapahtumapäivänä ja on saanut vieraakseen Kai Mykkäsen. Kai saapuu Kirkkonummelle lauantaina 21.11.2020 klo 11-12 ja on tavattavissa uuden, upean pääkirjastomme Fyyrin edustalla torilla.

Paikalla on tavattavissa myös paikallisia kokoomusaktiiveja ja kuntapäättäjiä. Kuntavaaliehdokkuudesta kiinnostuneiden kannattaakin nyt tulla kuuntelemaan ja kyselemään kuntavaaliasioista, paikalla ovat mm. vaalipäällikkö Tommi Saranpää ja puheenjohtaja Leena Virkki, jotka voivat antaa aiheesta lisätietoa ja kertoa miten kokoomuslaista politiikkaa Kirkkonummella tehdään.

Lämpimästi tervetuloa!

Tapahtuman sivu Facebookissa: https://www.facebook.com/events/427797144883121/

26.1.2021

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta 30.1. klo 11.30

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta Porkkalan palautuksesta tulee tällä viikolla kuluneeksi tasan 65

24.1.2021

Kirkkonummen kokoomuksen ensimmäiset kuntavaaliehdokkaat on nyt nimetty

Ensimmäiset 23 kuntavaaliehdokasta on nyt nimetty ja julkistettu! Joukossa on sekä aiemmin mukana olleita kuntapäättäjiä että iso joukko uusia nimiä.

23.1.2021

Kokoomuksen kuntavaalistartti lauantaina 23.1.2021

Kokoomuksen valtakunnallinen kuntavaalikampanjastartti on lauantaina 23.1.2021 alkaen klo 12.00. Tapahtumaa voi seurata youtubesta. Samalla käynnistyy viikon mittainen virtuaalinen Kokoomus-kiertue, jonka