Kai Mykkänen Kirkkonummella la 21.11.2020 klo 11-12

Kirkkonummen Kokoomus tempaisee taas Kokoomuksen valtakunnallisena tapahtumapäivänä ja on saanut vieraakseen Kai Mykkäsen. Kai saapuu Kirkkonummelle lauantaina 21.11.2020 klo 11-12 ja on tavattavissa uuden, upean pääkirjastomme Fyyrin edustalla torilla.

Paikalla on tavattavissa myös paikallisia kokoomusaktiiveja ja kuntapäättäjiä. Kuntavaaliehdokkuudesta kiinnostuneiden kannattaakin nyt tulla kuuntelemaan ja kyselemään kuntavaaliasioista, paikalla ovat mm. vaalipäällikkö Tommi Saranpää ja puheenjohtaja Leena Virkki, jotka voivat antaa aiheesta lisätietoa ja kertoa miten kokoomuslaista politiikkaa Kirkkonummella tehdään.

Lämpimästi tervetuloa!

Tapahtuman sivu Facebookissa: https://www.facebook.com/events/427797144883121/

6.5.2021

Kokoomus ja kristillisdemokraatit tekniseen vaaliliittoon Kirkkonummella

Kokoomus ja Kristillisdemokraatit ovat solmineet kuntavaaleissa teknisen vaaliliittoon Kirkkonummella. Vaaliliitto solmittiin 4.5., jolloin ehdokaslistat piti viimeistään jättää Kirkkonummen keskusvaalilautakunnalle. ”Tekninen

4.5.2021

Kirkkonummen Kokoomuksella pitkä ja monipuolinen lista ehdokkaita

Kokoomus on nimittänyt huikeat 53 kuntavaaliehdokasta Kirkkonummella. Jo ehdokasasettelun ”ensimmäisessä aallossa” maaliskuussa Kokoomus ylsi vuoden 2017 vaaleihin verrattuna suurempaan ehdokasmäärään.

26.1.2021

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta 30.1. klo 11.30

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta Porkkalan palautuksesta tulee tällä viikolla kuluneeksi tasan 65