Kirkkonummen Kokoomuksella pitkä ja monipuolinen lista ehdokkaita

Kokoomus on nimittänyt huikeat 53 kuntavaaliehdokasta Kirkkonummella.

Jo ehdokasasettelun ”ensimmäisessä aallossa” maaliskuussa Kokoomus ylsi vuoden 2017 vaaleihin verrattuna suurempaan ehdokasmäärään. Toukokuuhun mennessä nimettiin vielä 5 ehdokasta lisää. Kirkkonummen suurin ehdokasjoukko tarkoittaa, että Kokoomus lähtee vaaleihin etumatkalta muihin poliittisiin ryhmiin verrattuna.

Kokoomuksessa määrä merkitsee myös laatua – ja edustavuutta. Kokoomuslaisia ehdokkaita on kaikista kirkkonummelaisista kylistä ja myös kunnan maaseutumaisilta alueilta. Ehdokkailta löytyy asiantuntijuutta monilta kunnan kehittämisen kannalta keskeisiltä aloilta.

”Asiantuntijoiden lisäksi kokoomusehdokkaiden joukosta löytyy myös pitkäaikaista kunnallispoliittista asiantuntemusta ja yleisosaamista”, toteaa Leena Virkki, Kirkkonummen kokoomuksen puheenjohtaja.

”Listamme tarjoaa myös suuren joukon uutta tuoretta näkemystä kehittää Kirkkonummea”, jatkaa Juha Oksanen, vaalipäällikkö.

Kokoomuslaisia ehdokkaita on nuorista eläkeläisiin, sukupuolten tasa-arvo on turvattu ja ehdokkaiden koulutustausta on edustava.

Valtakunnallisesti Kokoomuksen ehdokasasettelu onnistui erinomaisesti — ehdokkaita on yhteensä 6015. Uudellamaalla Kokoomus nimesi 1013 ehdokasta.

Tässä on lista ehdokkaistamme Kirkkonummen kuntavaaleissa kesäkuussa 2021:

Andersén Sanna, Blom Urho, Brax Saara, Caselius Topi, Castrén Heidi, Ekman Jani, Haapaniemi Timo, Hellqvist Jan, Holm Tuomas, Hämäläinen Henrik, Jäntti Maija, Kallio Jari, Kari Marko, Karkola Antti, Katajisto Hilkka-Maija, Kaurila Matti, Kosonen Liisa, Kujala Milla-Maria, Kumpulainen Niklas, Lindgren Eetu, Lindgren Viveca, Ljungberg Mikael, Malila Jukka, Mäenpää Arto, Mäkinen Juhamatti, Määttä Jussi, Nikula Jaakko, Oksanen Juha, Petrila Liviu, Pierrot Shlomit, Raja-aho Kasimir, Rytkönen Tiina, Sahiluoma Anna, Sailo Sami, Saranpää Tommi, Saurén Joona, Seppälä Ulla, Siivonen Tarja, Silfverberg Johan, Sjölund Thorolf, Skutnabb Pirkko, Skutnabb Sessi, Syväniemi Juho-Mikko, Tarkkanen Vesa, Tuoriniemi Antti, Törnqvist Stefan, Valtanen Hannu, Valtanen Julia, Vilén Carita, Virkki Leena, Virtanen Kari, Wass Tuomas, Åström Kim.

3.3.2022

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 23.3.2022

Kirkkonummen Kokoomus ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään Kirkkonummen kunnantalon ravintola Ervastissa keskiviikkona 23.3.2022 klo 17.30. Kokouksen yhteydessä valtuustoryhmän puheenjohtaja Urho Blom

14.11.2021