KIRKKONUMMEN KOKOOMUKSEN PUHEENJOHTAJAKSI ANNA SAHILUOMA

Kirkkonummen Kokoomuksen uudeksi puheenjohtajaksi vuodelle 2022 on valittu Anna Sahiluoma. Hallitukseen valittiin lisäksi Heidi Castrén, Maija Jäntti, Marko Kari, Viveca Lindgren, Juha Oksanen, Päivi Parviainen, Hannu Valtanen, Carita Vilén ja Kari Virtanen.

Sahiluoma on ensimmäisen kauden kunnanvaltuutettu, kunnanhallituksen jäsen ja HUS kuntayhtymän valtuutettu.
(Kuva: TeaJ.Photography)

”Kiitän Kirkkonummen kokoomuslaisia luottamuksesta. Puheenjohtajana haluan uudistaa poliittista toimintakulttuuria ja tehdä entistä vaikuttavampaa kokoomuslaista politiikkaa elinvoimaisen Kirkkonummen hyväksi. Kokoomus venyi hienosti kevään kuntavaaleissa suurimmaksi ryhmäksi ja nyt suuntaamme jo aluevaaleihin. Meillä on nyt uuden hallituksen myötä tässä työssä erinomainen joukko uusia päättäjiä ja vanhoja konkareita”, Sahiluoma toteaa.

Kaksi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana toimineen Leena Virkin johdolla yhdistys on lähtenyt selkeään uuteen nousuun. Kirkkonummen Kokoomuksen jäsenmäärä on ollut viimeiset kaksi vuotta hyvässä nousussa ja yhdistystoiminnan uudesta vetovoimasta kertoo myös se, että hallitukseen oli reilusti kiinnostuneita tulijoita. Kokoomuksen valtakunnallisesta kiinnostavuudesta kertoo myös jatkuvasti hyvät puoluegallup-tulokset.

Valinnat tehtiin yhdistyksen syyskokouksessa 13.11.2021. Uusi yhdistyksen hallitus aloittaa toimikautensa 1.1.2022.

Lisätietojen antajat:

Leena Virkki

Anna Sahiluoma

Puheenjohtaja 1.1.2022 jälkeen

044–5514124

6.11.2021

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous la 13.11.21

Kirkkonummen Kokoomus ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään Kirkkonummen kunnantalon Kirkkonummi-salissa lauantaina 13.11.2021 klo 11.30. Kokouksessa valitaan yhdistykselle mm. uusi hallitus sekä

6.8.2021

Kokoomuksen luottamushenkilövalinnat Kirkkonummella

Kirkkonummen kunnan luottamuspaikkaneuvottelut on saatu päätökseen, ja kokoomuksen valtuustoryhmä ja yhdistyksen hallitus ovat omalta osaltaan päättäneet luottamushenkilövalinnoista. Kirkkonummen Kokoomuksen osalta

18.6.2021