Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi syyskaudelle 2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi sunnuntaina 7.8. Kirkkonummen kunnantalolla. Valtuustoryhmään kuuluu 12 valtuutettua ja varavaltuutetut. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat valtuustoryhmän puheenjohtajaksi Urho Blomin. Valtuustoryhmän varapuheenjohtajaksi kokous valitsi Kim Åströmin ja sihteeriksi valtuutettu Kari Virtasen.

“Olen kiitollinen kokoomuslaisilta saamastani luottamuksesta tehtävässä jatkamiseksi. Syksystä tulee erittäin työntäyteinen. Kirkkonummen talous on sopeutettava, jotta pärjäämme hyvinvointialuesiirtymässä kohti muuntumista  sivistyskunnaksi. Koronapandemia, Venäjän hyökkäyssota Ukrainaan, nousevat kustannukset, inflaatio sekä osaajapula aiheuttavat lisäksi omat haasteensa. Samaan aikaan meidän on pyrittävä huolehtimaan kuntalaisten palveluista ja mm. vauhditettava kaavoittamista. Kaavoituksessa meille tärkeää on pientalojen painottaminen. Myös loppuvuoden talousarvioneuvottelut edellyttävät kaikilta ryhmiltä sopimiskykyä ja -halukkuutta.”, Blom toteaa.

Valtuustokausi käynnistyy syyskuun 5. päivänä, jolloin Kirkkonummen kunnanvaltuusto kokoontuu syyskauden ensimmäiseen kokoukseen.

Lisätietojen antaja:

Urho Blom

Valtuustoryhmän puheenjohtaja

29.8.2022

Uudenmaan Kokoomus nimesi ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaansa

Uudenmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous on nimennyt ensimmäiset ehdokkaat ensi kevään eduskun­ta­vaa­leihin. Sipoossa lauantaina 27.8. pidetyssä kokouksessa nimettiin yhteensä 19 ehdokasta.

3.3.2022

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 23.3.2022

Kirkkonummen Kokoomus ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään Kirkkonummen kunnantalon ravintola Ervastissa keskiviikkona 23.3.2022 klo 17.30. Kokouksen yhteydessä valtuustoryhmän puheenjohtaja Urho Blom

13.12.2021