Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi syyskaudelle 2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi sunnuntaina 7.8. Kirkkonummen kunnantalolla. Valtuustoryhmään kuuluu 12 valtuutettua ja varavaltuutetut. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat valtuustoryhmän puheenjohtajaksi Urho Blomin. Valtuustoryhmän varapuheenjohtajaksi kokous valitsi Kim Åströmin ja sihteeriksi valtuutettu Kari Virtasen.

“Olen kiitollinen kokoomuslaisilta saamastani luottamuksesta tehtävässä jatkamiseksi. Syksystä tulee erittäin työntäyteinen. Kirkkonummen talous on sopeutettava, jotta pärjäämme hyvinvointialuesiirtymässä kohti muuntumista  sivistyskunnaksi. Koronapandemia, Venäjän hyökkäyssota Ukrainaan, nousevat kustannukset, inflaatio sekä osaajapula aiheuttavat lisäksi omat haasteensa. Samaan aikaan meidän on pyrittävä huolehtimaan kuntalaisten palveluista ja mm. vauhditettava kaavoittamista. Kaavoituksessa meille tärkeää on pientalojen painottaminen. Myös loppuvuoden talousarvioneuvottelut edellyttävät kaikilta ryhmiltä sopimiskykyä ja -halukkuutta.”, Blom toteaa.

Valtuustokausi käynnistyy syyskuun 5. päivänä, jolloin Kirkkonummen kunnanvaltuusto kokoontuu syyskauden ensimmäiseen kokoukseen.

Lisätietojen antaja:

Urho Blom

Valtuustoryhmän puheenjohtaja

28.11.2022

Kokoomus on tyytyväinen saavutettuun budjettiratkaisuun

Kirkkonummen talousarvioneuvotteluissa 2023 saavutettiin valtuustoryhmien keskenneuvottelutulos. Neuvottelutulos annetaan kunnanhallituksen hyväksyttäväksi maanantain28.11. kokouksessa, josta esitys jatkaa joulukuun valtuustokäsittelyyn. Kokoomuksenvaltuustoryhmä on tyytyväinen

21.11.2022

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous 29.11.2022

Tervetuloa Kirkkonummen kokoomus ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen tiistaina 29.11.2022 klo 18 Ravintola Ervastiinaan, Kirkkonummen kunnantalolle.   Kokouksessa mm. valitsemme uuden hallituksen ja

29.8.2022

Uudenmaan Kokoomus nimesi ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaansa

Uudenmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous on nimennyt ensimmäiset ehdokkaat ensi kevään eduskun­ta­vaa­leihin. Sipoossa lauantaina 27.8. pidetyssä kokouksessa nimettiin yhteensä 19 ehdokasta.