Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi syyskaudelle 2022

,

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi sunnuntaina 7.8. Kirkkonummen kunnantalolla. Valtuustoryhmään kuuluu 12 valtuutettua ja varavaltuutetut. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat valtuustoryhmän puheenjohtajaksi Urho Blomin. Valtuustoryhmän varapuheenjohtajaksi kokous valitsi Kim Åströmin ja sihteeriksi valtuutettu Kari Virtasen.

“Olen kiitollinen kokoomuslaisilta saamastani luottamuksesta tehtävässä jatkamiseksi. Syksystä tulee erittäin työntäyteinen. Kirkkonummen talous on sopeutettava, jotta pärjäämme hyvinvointialuesiirtymässä kohti muuntumista  sivistyskunnaksi. Koronapandemia, Venäjän hyökkäyssota Ukrainaan, nousevat kustannukset, inflaatio sekä osaajapula aiheuttavat lisäksi omat haasteensa. Samaan aikaan meidän on pyrittävä huolehtimaan kuntalaisten palveluista ja mm. vauhditettava kaavoittamista. Kaavoituksessa meille tärkeää on pientalojen painottaminen. Myös loppuvuoden talousarvioneuvottelut edellyttävät kaikilta ryhmiltä sopimiskykyä ja -halukkuutta.”, Blom toteaa.

Valtuustokausi käynnistyy syyskuun 5. päivänä, jolloin Kirkkonummen kunnanvaltuusto kokoontuu syyskauden ensimmäiseen kokoukseen.

Lisätietojen antaja:

Urho Blom