Kirkkonummen Kokoomus vaalitelttailee!

Tule tapaamaan Masalan ja Sundsbergin alueen ehdokkaitasi torstaina 10.6 klo 15:45-17:50 ensin Masalan S-marketin edessä olevalle torille ja klo 18:10-20:00 K-market Kartanonrannalla. Meitä on koossa mukava porukka ja erittäin mielellämme keskustelemme kanssasi kuntalaisen tärkeistä asioista. Nissnikun koulu, kirjastopalvelut, terveyskeskuspalvelut, uudisrakentaminen, yrittäjyyden tukeminen, ikäihmisten asiat, lapsiperheet – you name it ?

Nähdään siis torstaina!

29.8.2022

Uudenmaan Kokoomus nimesi ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaansa

Uudenmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous on nimennyt ensimmäiset ehdokkaat ensi kevään eduskun­ta­vaa­leihin. Sipoossa lauantaina 27.8. pidetyssä kokouksessa nimettiin yhteensä 19 ehdokasta.

8.8.2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi syyskaudelle 2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi sunnuntaina 7.8. Kirkkonummen kunnantalolla. Valtuustoryhmään kuuluu 12 valtuutettua ja varavaltuutetut. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat

3.3.2022