Kirkkonummen Kokoomus vaalitelttailee!

Tule tapaamaan Masalan ja Sundsbergin alueen ehdokkaitasi torstaina 10.6 klo 15:45-17:50 ensin Masalan S-marketin edessä olevalle torille ja klo 18:10-20:00 K-market Kartanonrannalla. Meitä on koossa mukava porukka ja erittäin mielellämme keskustelemme kanssasi kuntalaisen tärkeistä asioista. Nissnikun koulu, kirjastopalvelut, terveyskeskuspalvelut, uudisrakentaminen, yrittäjyyden tukeminen, ikäihmisten asiat, lapsiperheet – you name it 🙂

Nähdään siis torstaina!

18.6.2021

Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi torstaina 17.6.2021. Valtuustoryhmä koostuu 12 valtuutetusta ja 10 varavaltuutetusta. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry

15.6.2021

Kokoomus säilytti suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa

Huolimatta tiukoista ja jännittävistä vaaleista, ja kentälle tulleista uusista pelaajista, säilytti Kokoomus suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa Kirkkonummella. Puheenjohtaja Leena Virkki myöntää

13.6.2021

Hallituksen sote-esitys vie rahaa, päätösvaltaa ja palveluita Inkoosta, Siuntiosta ja Kirkkonummelta

Läntisen Uudenmaan kunnille hallituksen sote-esitys on erityisen vahingollinen. Toteutuessaan se leikkaisi kirkkonummelaisten, siuntiolaisten ja inkoolaisten palveluista lähes kuusi miljoonaa euroa, ja keskittäisi päätöksenteon ja palvelut vahvemmin Espooseen.