Kirkkonummen Kokoomus vaalitelttailee!

Tule tapaamaan Masalan ja Sundsbergin alueen ehdokkaitasi torstaina 10.6 klo 15:45-17:50 ensin Masalan S-marketin edessä olevalle torille ja klo 18:10-20:00 K-market Kartanonrannalla. Meitä on koossa mukava porukka ja erittäin mielellämme keskustelemme kanssasi kuntalaisen tärkeistä asioista. Nissnikun koulu, kirjastopalvelut, terveyskeskuspalvelut, uudisrakentaminen, yrittäjyyden tukeminen, ikäihmisten asiat, lapsiperheet – you name it ?

Nähdään siis torstaina!

3.3.2022

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 23.3.2022

Kirkkonummen Kokoomus ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään Kirkkonummen kunnantalon ravintola Ervastissa keskiviikkona 23.3.2022 klo 17.30. Kokouksen yhteydessä valtuustoryhmän puheenjohtaja Urho Blom