Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi torstaina 17.6.2021. Valtuustoryhmä koostuu 12 valtuutetusta ja 10 varavaltuutetusta. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat yhteiskokouksessaan valtuustoryhmän puheenjohtajan, varapuheenjohtajan, sihteerin, viestintävastaavan ja neuvottelijat.

Valtuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin Urho Blom, ensimmäisen kauden valtuutettu Kartanonrannasta. Ryhmän varapuheenjohtajaksi valittiin kunnanvaltuutettu Kim Åström. Valtuustoryhmän sihteeriksi kokous valitsi valtuutettu Liisa Kososen. Ryhmän viestintävastaavaksi valittiin myöskin ensimmäisen kauden valtuutettu Anna Sahiluoma, Veikkolasta. Neuvottelijoiksi valittiin puheenjohtajien ja yhdistyksen puheenjohtajan Leena Virkin lisäksi valtuutetut Timo Haapaniemi ja Ulla Seppälä.

”Olen kiitollinen ryhmältä saamastani luottamuksesta”, toteaa Urho Blom. Kokoomuksen ryhmä valmistautuu uuteen valtuustokauteen pyrkimyksenään yhteistyö.

Uusi valtuustokausi alkaa elokuussa. Valtuuston ensimmäinen kokous on 30.8.2021.

Lisätiedot:

Urho Blom, valtuustoryhmän pj

Leena Virkki, pj, Kirkkonummen Kokoomus ry, [email protected]

15.6.2021

Kokoomus säilytti suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa

Huolimatta tiukoista ja jännittävistä vaaleista, ja kentälle tulleista uusista pelaajista, säilytti Kokoomus suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa Kirkkonummella. Puheenjohtaja Leena Virkki myöntää

13.6.2021

Hallituksen sote-esitys vie rahaa, päätösvaltaa ja palveluita Inkoosta, Siuntiosta ja Kirkkonummelta

Läntisen Uudenmaan kunnille hallituksen sote-esitys on erityisen vahingollinen. Toteutuessaan se leikkaisi kirkkonummelaisten, siuntiolaisten ja inkoolaisten palveluista lähes kuusi miljoonaa euroa, ja keskittäisi päätöksenteon ja palvelut vahvemmin Espooseen.

9.6.2021

Kirkkonummen Kokoomus vaalitelttailee!

Tule tapaamaan Masalan ja Sundsbergin alueen ehdokkaitasi torstaina 10.6 klo 15:45-17:50 ensin Masalan S-marketin edessä olevalle torille ja klo 18:10-20:00