Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi

,

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi torstaina 17.6.2021. Valtuustoryhmä koostuu 12 valtuutetusta ja 10 varavaltuutetusta. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat yhteiskokouksessaan valtuustoryhmän puheenjohtajan, varapuheenjohtajan, sihteerin, viestintävastaavan ja neuvottelijat.

Valtuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin Urho Blom, ensimmäisen kauden valtuutettu Kartanonrannasta. Ryhmän varapuheenjohtajaksi valittiin kunnanvaltuutettu Kim Åström. Valtuustoryhmän sihteeriksi kokous valitsi valtuutettu Liisa Kososen. Ryhmän viestintävastaavaksi valittiin myöskin ensimmäisen kauden valtuutettu Anna Sahiluoma, Veikkolasta. Neuvottelijoiksi valittiin puheenjohtajien ja yhdistyksen puheenjohtajan Leena Virkin lisäksi valtuutetut Timo Haapaniemi ja Ulla Seppälä.

”Olen kiitollinen ryhmältä saamastani luottamuksesta”, toteaa Urho Blom. Kokoomuksen ryhmä valmistautuu uuteen valtuustokauteen pyrkimyksenään yhteistyö.

Uusi valtuustokausi alkaa elokuussa. Valtuuston ensimmäinen kokous on 30.8.2021.

Lisätiedot:

Urho Blom, valtuustoryhmän pj