Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi torstaina 17.6.2021. Valtuustoryhmä koostuu 12 valtuutetusta ja 10 varavaltuutetusta. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat yhteiskokouksessaan valtuustoryhmän puheenjohtajan, varapuheenjohtajan, sihteerin, viestintävastaavan ja neuvottelijat.

Valtuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin Urho Blom, ensimmäisen kauden valtuutettu Kartanonrannasta. Ryhmän varapuheenjohtajaksi valittiin kunnanvaltuutettu Kim Åström. Valtuustoryhmän sihteeriksi kokous valitsi valtuutettu Liisa Kososen. Ryhmän viestintävastaavaksi valittiin myöskin ensimmäisen kauden valtuutettu Anna Sahiluoma, Veikkolasta. Neuvottelijoiksi valittiin puheenjohtajien ja yhdistyksen puheenjohtajan Leena Virkin lisäksi valtuutetut Timo Haapaniemi ja Ulla Seppälä.

”Olen kiitollinen ryhmältä saamastani luottamuksesta”, toteaa Urho Blom. Kokoomuksen ryhmä valmistautuu uuteen valtuustokauteen pyrkimyksenään yhteistyö.

Uusi valtuustokausi alkaa elokuussa. Valtuuston ensimmäinen kokous on 30.8.2021.

Lisätiedot:

Urho Blom, valtuustoryhmän pj

Leena Virkki, pj, Kirkkonummen Kokoomus ry, [email protected]

3.3.2022

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 23.3.2022

Kirkkonummen Kokoomus ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään Kirkkonummen kunnantalon ravintola Ervastissa keskiviikkona 23.3.2022 klo 17.30. Kokouksen yhteydessä valtuustoryhmän puheenjohtaja Urho Blom

13.12.2021

Kirkkonummen kokoomus on tyytyväinen saavutettuun budjettiratkaisuun

Kirkkonummen talousarvioneuvotteluissa saavutettiin sopu valtuustoryhmien enemmistön kesken. Kokoomuksen valtuustoryhmä on tyytyväinen haastavissa olosuhteissa, mutta rakentavassa hengessä saavutettuun neuvottelutulokseen. Tavoite talousarvioneuvotteluissa

24.11.2021

KOKOOMUS HALUAA VAUHDITTAA KESTÄVÄÄ TALOUDENPITOA

Kirkkonummen talousarvioneuvottelut käynnistyivät maanantaina 22.11. hyvin haastavassa tilanteessa. Kuntatalouden seurantaraportin 1–10/2021 toteutuma oli noin 7 MEUR alijäämäinen. Näkemyksemme mukaan vastuullinen