Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi torstaina 17.6.2021. Valtuustoryhmä koostuu 12 valtuutetusta ja 10 varavaltuutetusta. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat yhteiskokouksessaan valtuustoryhmän puheenjohtajan, varapuheenjohtajan, sihteerin, viestintävastaavan ja neuvottelijat.

Valtuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin Urho Blom, ensimmäisen kauden valtuutettu Kartanonrannasta. Ryhmän varapuheenjohtajaksi valittiin kunnanvaltuutettu Kim Åström. Valtuustoryhmän sihteeriksi kokous valitsi valtuutettu Liisa Kososen. Ryhmän viestintävastaavaksi valittiin myöskin ensimmäisen kauden valtuutettu Anna Sahiluoma, Veikkolasta. Neuvottelijoiksi valittiin puheenjohtajien ja yhdistyksen puheenjohtajan Leena Virkin lisäksi valtuutetut Timo Haapaniemi ja Ulla Seppälä.

”Olen kiitollinen ryhmältä saamastani luottamuksesta”, toteaa Urho Blom. Kokoomuksen ryhmä valmistautuu uuteen valtuustokauteen pyrkimyksenään yhteistyö.

Uusi valtuustokausi alkaa elokuussa. Valtuuston ensimmäinen kokous on 30.8.2021.

Lisätiedot:

Urho Blom, valtuustoryhmän pj

Leena Virkki, pj, Kirkkonummen Kokoomus ry, [email protected]

24.11.2021

KOKOOMUS HALUAA VAUHDITTAA KESTÄVÄÄ TALOUDENPITOA

Kirkkonummen talousarvioneuvottelut käynnistyivät maanantaina 22.11. hyvin haastavassa tilanteessa. Kuntatalouden seurantaraportin 1–10/2021 toteutuma oli noin 7 MEUR alijäämäinen. Näkemyksemme mukaan vastuullinen

15.11.2021

KIRKKONUMMEN KOKOOMUS PUOLUSTAA VASTUULLISTA TALOUDENPITOA

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä Kirkkonummen Kokoomus ei missään vaiheessa ole ollut verojen korottamisen kannalla. Kunnanhallituksessa käydyn pitkän keskustelun lopputuloksena hallitus päätyi

14.11.2021

KIRKKONUMMEN KOKOOMUKSEN PUHEENJOHTAJAKSI ANNA SAHILUOMA

Kirkkonummen Kokoomuksen uudeksi puheenjohtajaksi vuodelle 2022 on valittu Anna Sahiluoma. Hallitukseen valittiin lisäksi Heidi Castrén, Maija Jäntti, Marko Kari, Viveca