Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi torstaina 17.6.2021. Valtuustoryhmä koostuu 12 valtuutetusta ja 10 varavaltuutetusta. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat yhteiskokouksessaan valtuustoryhmän puheenjohtajan, varapuheenjohtajan, sihteerin, viestintävastaavan ja neuvottelijat.

Valtuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin Urho Blom, ensimmäisen kauden valtuutettu Kartanonrannasta. Ryhmän varapuheenjohtajaksi valittiin kunnanvaltuutettu Kim Åström. Valtuustoryhmän sihteeriksi kokous valitsi valtuutettu Liisa Kososen. Ryhmän viestintävastaavaksi valittiin myöskin ensimmäisen kauden valtuutettu Anna Sahiluoma, Veikkolasta. Neuvottelijoiksi valittiin puheenjohtajien ja yhdistyksen puheenjohtajan Leena Virkin lisäksi valtuutetut Timo Haapaniemi ja Ulla Seppälä.

”Olen kiitollinen ryhmältä saamastani luottamuksesta”, toteaa Urho Blom. Kokoomuksen ryhmä valmistautuu uuteen valtuustokauteen pyrkimyksenään yhteistyö.

Uusi valtuustokausi alkaa elokuussa. Valtuuston ensimmäinen kokous on 30.8.2021.

Lisätiedot:

Urho Blom, valtuustoryhmän pj

Leena Virkki, pj, Kirkkonummen Kokoomus ry, [email protected]

28.11.2022

Kokoomus on tyytyväinen saavutettuun budjettiratkaisuun

Kirkkonummen talousarvioneuvotteluissa 2023 saavutettiin valtuustoryhmien keskenneuvottelutulos. Neuvottelutulos annetaan kunnanhallituksen hyväksyttäväksi maanantain28.11. kokouksessa, josta esitys jatkaa joulukuun valtuustokäsittelyyn. Kokoomuksenvaltuustoryhmä on tyytyväinen

21.11.2022

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous 29.11.2022

Tervetuloa Kirkkonummen kokoomus ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen tiistaina 29.11.2022 klo 18 Ravintola Ervastiinaan, Kirkkonummen kunnantalolle.   Kokouksessa mm. valitsemme uuden hallituksen ja

29.8.2022

Uudenmaan Kokoomus nimesi ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaansa

Uudenmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous on nimennyt ensimmäiset ehdokkaat ensi kevään eduskun­ta­vaa­leihin. Sipoossa lauantaina 27.8. pidetyssä kokouksessa nimettiin yhteensä 19 ehdokasta.