Kokoomus ja kristillisdemokraatit tekniseen vaaliliittoon Kirkkonummella

Kokoomus ja Kristillisdemokraatit ovat solmineet kuntavaaleissa teknisen vaaliliittoon Kirkkonummella. Vaaliliitto solmittiin 4.5., jolloin ehdokaslistat piti viimeistään jättää Kirkkonummen keskusvaalilautakunnalle.

”Tekninen vaaliliitto vahvistaa yhteisen listan mahdollisuuksia nousta suurimmaksi tulevissa kuntavaaleissa”, toteaa Kirkkonummen Kokoomuksen vaalipäällikkö Juha Oksanen.

”Me Kristillisdemokraatit olemme perinteisesti olleet yhteistyökykyinen puolue ja meillä on pitkät perinteet vaaliliitoista kaikkialla Suomessa. Kokoomus on luonteva kumppani tekniseen vaaliliittoon siinä mielessä, että olemme Euroopassa osa samaa emopuole EPP:tä”, toteaa Kirkkonummen kristillisdemokraattien vaaliasiamies Vesa Hirvonen.

Yhteistyö rajoittuu vain tekniseen vaaliliittoon ja molemmat puolueet lähtevät vaaleihin omilla kampanjoillaan ja ohjelmillaan.

Kokoomuksen vaalipäällikkö Juha Oksanen, puheenjohtaja Leena Virkki ja Kristillisdemokraattien vaaliasiamies Vesa Hirvonen

3.3.2022

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 23.3.2022

Kirkkonummen Kokoomus ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään Kirkkonummen kunnantalon ravintola Ervastissa keskiviikkona 23.3.2022 klo 17.30. Kokouksen yhteydessä valtuustoryhmän puheenjohtaja Urho Blom