Kokoomus ja kristillisdemokraatit tekniseen vaaliliittoon Kirkkonummella

Kokoomus ja Kristillisdemokraatit ovat solmineet kuntavaaleissa teknisen vaaliliittoon Kirkkonummella. Vaaliliitto solmittiin 4.5., jolloin ehdokaslistat piti viimeistään jättää Kirkkonummen keskusvaalilautakunnalle.

”Tekninen vaaliliitto vahvistaa yhteisen listan mahdollisuuksia nousta suurimmaksi tulevissa kuntavaaleissa”, toteaa Kirkkonummen Kokoomuksen vaalipäällikkö Juha Oksanen.

”Me Kristillisdemokraatit olemme perinteisesti olleet yhteistyökykyinen puolue ja meillä on pitkät perinteet vaaliliitoista kaikkialla Suomessa. Kokoomus on luonteva kumppani tekniseen vaaliliittoon siinä mielessä, että olemme Euroopassa osa samaa emopuole EPP:tä”, toteaa Kirkkonummen kristillisdemokraattien vaaliasiamies Vesa Hirvonen.

Yhteistyö rajoittuu vain tekniseen vaaliliittoon ja molemmat puolueet lähtevät vaaleihin omilla kampanjoillaan ja ohjelmillaan.

Kokoomuksen vaalipäällikkö Juha Oksanen, puheenjohtaja Leena Virkki ja Kristillisdemokraattien vaaliasiamies Vesa Hirvonen

29.8.2022

Uudenmaan Kokoomus nimesi ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaansa

Uudenmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous on nimennyt ensimmäiset ehdokkaat ensi kevään eduskun­ta­vaa­leihin. Sipoossa lauantaina 27.8. pidetyssä kokouksessa nimettiin yhteensä 19 ehdokasta.

8.8.2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi syyskaudelle 2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi sunnuntaina 7.8. Kirkkonummen kunnantalolla. Valtuustoryhmään kuuluu 12 valtuutettua ja varavaltuutetut. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat

3.3.2022