Kokoomus ja kristillisdemokraatit tekniseen vaaliliittoon Kirkkonummella

Kokoomus ja Kristillisdemokraatit ovat solmineet kuntavaaleissa teknisen vaaliliittoon Kirkkonummella. Vaaliliitto solmittiin 4.5., jolloin ehdokaslistat piti viimeistään jättää Kirkkonummen keskusvaalilautakunnalle.

”Tekninen vaaliliitto vahvistaa yhteisen listan mahdollisuuksia nousta suurimmaksi tulevissa kuntavaaleissa”, toteaa Kirkkonummen Kokoomuksen vaalipäällikkö Juha Oksanen.

”Me Kristillisdemokraatit olemme perinteisesti olleet yhteistyökykyinen puolue ja meillä on pitkät perinteet vaaliliitoista kaikkialla Suomessa. Kokoomus on luonteva kumppani tekniseen vaaliliittoon siinä mielessä, että olemme Euroopassa osa samaa emopuole EPP:tä”, toteaa Kirkkonummen kristillisdemokraattien vaaliasiamies Vesa Hirvonen.

Yhteistyö rajoittuu vain tekniseen vaaliliittoon ja molemmat puolueet lähtevät vaaleihin omilla kampanjoillaan ja ohjelmillaan.

Kokoomuksen vaalipäällikkö Juha Oksanen, puheenjohtaja Leena Virkki ja Kristillisdemokraattien vaaliasiamies Vesa Hirvonen

18.6.2021

Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi torstaina 17.6.2021. Valtuustoryhmä koostuu 12 valtuutetusta ja 10 varavaltuutetusta. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry

15.6.2021

Kokoomus säilytti suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa

Huolimatta tiukoista ja jännittävistä vaaleista, ja kentälle tulleista uusista pelaajista, säilytti Kokoomus suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa Kirkkonummella. Puheenjohtaja Leena Virkki myöntää

13.6.2021

Hallituksen sote-esitys vie rahaa, päätösvaltaa ja palveluita Inkoosta, Siuntiosta ja Kirkkonummelta

Läntisen Uudenmaan kunnille hallituksen sote-esitys on erityisen vahingollinen. Toteutuessaan se leikkaisi kirkkonummelaisten, siuntiolaisten ja inkoolaisten palveluista lähes kuusi miljoonaa euroa, ja keskittäisi päätöksenteon ja palvelut vahvemmin Espooseen.