Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta 30.1. klo 11.30

Porkkalan palautuksesta tulee tällä viikolla kuluneeksi tasan 65 vuotta. Kansanedustaja Elina Lepomäki ja Porvarillisen Työn Arkiston johtaja Riku Keski-Rauska keskustelevat aiheesta lauantaina 30.1. klo 11.30 Porkkalan muistomerkillä Espoon ja Kirkkonummen rajalla. Tapahtumaan ei voi osallistua paikan päällä, vaan se lähetetään näppärästi etänä kotisohville. Livelähetystä voi seurata Kokoomuksen Facebook-sivulla.

Lepomäki ja Keski-Rauska keskustelevat Porkkalasta kansallisen vapauden symbolina. Näkökulma on erityisesti siinä, miten vaikeistakin ajoista selvitään, kun suomalaiset uskovat itseensä ja vapauteen.

Lepomäki on kokoomuksen varapuheenjohtaja. Keski-Rauska on historiantutkija ja filosofian tohtori, joka on tutkinut erityisesti Suomen lähihistoriaa sekä suomettumista ja sen vastustajia. Hän on julkaissut kirjoja muun muassa Georg C. Ehrnroothista ja Ilkka Suomisesta.

Lähetys on osa koko Suomen käsittävää kokoomuksen virtuaalista kiertuetta. Samana päivänä Uudellamaalla piipahdetaan etäyhteyksillä myös Espoossa, Vantaalla, Nurmijärvellä, Mäntsälässä, Järvenpäässä, Hyvinkäällä ja Sipoossa.

24.1.2021

Kirkkonummen kokoomuksen ensimmäiset kuntavaaliehdokkaat on nyt nimetty

Ensimmäiset 23 kuntavaaliehdokasta on nyt nimetty ja julkistettu! Joukossa on sekä aiemmin mukana olleita kuntapäättäjiä että iso joukko uusia nimiä.

23.1.2021

Kokoomuksen kuntavaalistartti lauantaina 23.1.2021

Kokoomuksen valtakunnallinen kuntavaalikampanjastartti on lauantaina 23.1.2021 alkaen klo 12.00. Tapahtumaa voi seurata youtubesta. Samalla käynnistyy viikon mittainen virtuaalinen Kokoomus-kiertue, jonka

1.1.2021