Kuntavaaliehdokkaaksi? Tule allekirjoittamaan ehdokassitoumus.

Ehdokasitoumuksen voi nyt allekirjoittaa ti 1.9. ja ma 7.9. klo 16-16.30 kunnantalon edustalla. Tulethan paikalle vain täysin terveenä. Mikäli nämä ajankohdat eivät sinulle sovi, ota yhteyttä yhdistykseen [email protected] tai ilmoita halukkuudestasi ehdokkuuteen puolueen nettisivun kautta: https://www.kokoomus.fi/lahde-ehdokkaaksi/#lomake

6.5.2021

Kokoomus ja kristillisdemokraatit tekniseen vaaliliittoon Kirkkonummella

Kokoomus ja Kristillisdemokraatit ovat solmineet kuntavaaleissa teknisen vaaliliittoon Kirkkonummella. Vaaliliitto solmittiin 4.5., jolloin ehdokaslistat piti viimeistään jättää Kirkkonummen keskusvaalilautakunnalle. ”Tekninen

4.5.2021

Kirkkonummen Kokoomuksella pitkä ja monipuolinen lista ehdokkaita

Kokoomus on nimittänyt huikeat 53 kuntavaaliehdokasta Kirkkonummella. Jo ehdokasasettelun ”ensimmäisessä aallossa” maaliskuussa Kokoomus ylsi vuoden 2017 vaaleihin verrattuna suurempaan ehdokasmäärään.

26.1.2021

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta 30.1. klo 11.30

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta Porkkalan palautuksesta tulee tällä viikolla kuluneeksi tasan 65