Kuntavaaliehdokkaaksi? Tule allekirjoittamaan ehdokassitoumus.

Ehdokasitoumuksen voi nyt allekirjoittaa ti 1.9. ja ma 7.9. klo 16-16.30 kunnantalon edustalla. Tulethan paikalle vain täysin terveenä. Mikäli nämä ajankohdat eivät sinulle sovi, ota yhteyttä yhdistykseen [email protected] tai ilmoita halukkuudestasi ehdokkuuteen puolueen nettisivun kautta: https://www.kokoomus.fi/lahde-ehdokkaaksi/#lomake

18.6.2021

Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi torstaina 17.6.2021. Valtuustoryhmä koostuu 12 valtuutetusta ja 10 varavaltuutetusta. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry

15.6.2021

Kokoomus säilytti suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa

Huolimatta tiukoista ja jännittävistä vaaleista, ja kentälle tulleista uusista pelaajista, säilytti Kokoomus suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa Kirkkonummella. Puheenjohtaja Leena Virkki myöntää

13.6.2021

Hallituksen sote-esitys vie rahaa, päätösvaltaa ja palveluita Inkoosta, Siuntiosta ja Kirkkonummelta

Läntisen Uudenmaan kunnille hallituksen sote-esitys on erityisen vahingollinen. Toteutuessaan se leikkaisi kirkkonummelaisten, siuntiolaisten ja inkoolaisten palveluista lähes kuusi miljoonaa euroa, ja keskittäisi päätöksenteon ja palvelut vahvemmin Espooseen.