Kuntavaaliehdokkaaksi? Tule allekirjoittamaan ehdokassitoumus.

Ehdokasitoumuksen voi nyt allekirjoittaa ti 1.9. ja ma 7.9. klo 16-16.30 kunnantalon edustalla. Tulethan paikalle vain täysin terveenä. Mikäli nämä ajankohdat eivät sinulle sovi, ota yhteyttä yhdistykseen [email protected] tai ilmoita halukkuudestasi ehdokkuuteen puolueen nettisivun kautta: https://www.kokoomus.fi/lahde-ehdokkaaksi/#lomake

26.1.2021

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta 30.1. klo 11.30

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta Porkkalan palautuksesta tulee tällä viikolla kuluneeksi tasan 65

24.1.2021

Kirkkonummen kokoomuksen ensimmäiset kuntavaaliehdokkaat on nyt nimetty

Ensimmäiset 23 kuntavaaliehdokasta on nyt nimetty ja julkistettu! Joukossa on sekä aiemmin mukana olleita kuntapäättäjiä että iso joukko uusia nimiä.

23.1.2021

Kokoomuksen kuntavaalistartti lauantaina 23.1.2021

Kokoomuksen valtakunnallinen kuntavaalikampanjastartti on lauantaina 23.1.2021 alkaen klo 12.00. Tapahtumaa voi seurata youtubesta. Samalla käynnistyy viikon mittainen virtuaalinen Kokoomus-kiertue, jonka