Kuntavaaliehdokkaaksi? Tule allekirjoittamaan ehdokassitoumus.

Ehdokasitoumuksen voi nyt allekirjoittaa ti 1.9. ja ma 7.9. klo 16-16.30 kunnantalon edustalla. Tulethan paikalle vain täysin terveenä. Mikäli nämä ajankohdat eivät sinulle sovi, ota yhteyttä yhdistykseen [email protected] tai ilmoita halukkuudestasi ehdokkuuteen puolueen nettisivun kautta: https://www.kokoomus.fi/lahde-ehdokkaaksi/#lomake

29.8.2022

Uudenmaan Kokoomus nimesi ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaansa

Uudenmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous on nimennyt ensimmäiset ehdokkaat ensi kevään eduskun­ta­vaa­leihin. Sipoossa lauantaina 27.8. pidetyssä kokouksessa nimettiin yhteensä 19 ehdokasta.

8.8.2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi syyskaudelle 2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi sunnuntaina 7.8. Kirkkonummen kunnantalolla. Valtuustoryhmään kuuluu 12 valtuutettua ja varavaltuutetut. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat

3.3.2022