Kuntavaalit 2021

Kirkkonummen Kokoomus on nimittänyt vahvan 53 ehdokkaan joukon. Ehdokkamme edustavat kuntaa kattavasti kaikista ikäryhmistä ja asuinalueilta ja ehdokasjoukosta löytyy valtava määrä asiantuntijuutta monilta eri elämän osa-alueilta.

Tavoitteenamme on kehittää rakasta asuinkuntaamme paremmaksi paikaksi asua ja yrittää.  Sijainti ja luonnonläheisyys ovat kuntamme valttikortteja ja haluamme jatkossakin pitää huolta siitä, että täällä voi elää oman näköistä elämää valitsemallaan tavalla, oli se sitten tiiviissä taajamassa tai omassa rauhassa maalla. Vaaleissa mukana olleet ja aktiiviset yhdistyksen jäsenet pääsevät vaalikauden aikana mukaan keskustelemaan ja tekemään kokoomuslaista politiikkaa sekä omassa porukassa että lautakunnissa.

Äänestämällä kokoomuslaista sinulla on takuu siitä, että ehdokkaasi ajaa sinulle tärkeitä arvoja. Meille tärkeimpiä aiheita ovat mm. sivistys ja tasa-arvo, yrittäjyys ja hyvä taloudenpito.

Ylhäältä valikosta näet kuntavaaliohjelmamme suomeksi ja ruotsiksi ja voit tutustua ehdokkaisiimme. Ehdokkailla on oma alasivunsa, johon pääset kuvagallerian kautta.