Kuntavaalit 2021

Ehdokassitoumuslomakkeen voi nyt tulla allekirjoittamaan ti 1.9. tai ma 7.9. klo 16-16.30 kunnantalon edustalle!

Nyt on aika ilmoittaa halukkuutensa lähteä mukaan kuntavaaleihin tekemään työtä kirkkonummelaisten sujuvan arjen eteen!

Kokoomuksen ehdokkaana pääset mukaan osaavaan porukkaan, jonka tavoitteena on kehittää Kirkkonummea ja huolehtia, että Kirkkonummella on jatkossakin hyvä asua ja yrittää.  Sijainti ja luonnonläheisyys ovat kuntamme valttikortteja ja haluamme jatkossakin pitää huolta siitä, että täällä voi elää oman näköistä elämää valitsemallaan tavalla, oli se sitten tiiviissä taajamassa tai omassa rauhassa maalla. Vaaleissa mukana olleet ja aktiiviset yhdistyksen jäsenet pääsevät vaalikauden aikana mukaan keskustelemaan ja tekemään kokoomuslaista politiikkaa sekä omassa porukassa että lautakunnissa.

Voit jättää ilmoituksen kiinnostuksestasi joko puolueen sivujen kautta https://www.kokoomus.fi/ehdolle/ tai ottamalla yhteyttä suoraan yhdistykseen knkokoomus@gmail.com.