Kari Virtanen

Olen 55-vuotias perheenisä Kantvikista.

Perheeseeni kuuluu vaimo sekä 19-, 17-, ja 15-vuotiaat lapset. Olen asunut Kirkkonummella vuodesta 1998 lähtien. Meidät houkutteli tänne pääkaupunkiseudun läheisyys, hyvät kulkuyhteydet ja asuntojen edullisempi hintataso. Olemme viihtyneet täällä hyvin.

Olen ollut 30-vuotta IT-alalla myynti-, markkinointi- ja tuotehallintatehtävissä. Viimeiset kymmenen vuotta olen toiminut asiakasvastaavana tietojärjestelmien laadunvarmistuspalveluita tuottavassa suomalaisessa yhtiössä. Olen toiminut johtoryhmän jäsenenä kuusi vuotta.

Vapaa-ajalla olen toiminut aktiivisesti Kirkkoharjun koulun vanhempainyhdistyksessä 10-vuotta sekä lasteni kautta Kirkkonummen Metsänkävijät partiolippukunnassa partiojohtajana sekä Kirkkonummi Rangersissa 2005-syntyneiden poikien joukkueenjohtajana. Minulla on jo pitkään kytenyt ajatus osallistua oman kunnan kehittämiseen valtuustotyön kautta. Nyt on aika puhaltaa kipinä liekkeihin. Haluan tuoda oman kokemukseni mukaan kehittämään kirkkonummelaisten arkea ja nostamaan kuntaamme vahvemmin Suomen kartalle myönteisessä hengessä.