Leena Virkki

35-v., FM geologi, Gesterby

Olen Kirkkonummen kokoomuksen puheenjohtaja ja varavaltuutettu.

Ensimmäisellä valtuustokaudellani 2017-2021 olen toiminut jäsenenä rakennus- ja ympäristölautakunnassa sekä varajäsenenä yhdyskuntatekniikan lautakunnassa. Lisäksi olen Eteva kuntayhtyman ja Uudenmaan vammaispalvelut Oy:n hallitusten jäsen sekä Kehitysvammaliiton liittovaltuuston varajäsen. Olen kokoomuksen Uudenmaan piirin hallituksen jäsen sekä puoluevaltuuston varajäsen.

Olen ympäristöalan vahva osaaja ja koulutukseni myötä ymmärrän syvällisesti kuinka sekä luonnon omat että ihmisen aiheuttamat prosessit vaikuttavat elämäämme nyt ja tulevaisuudessa. Luonnontieteilijänä haluan, että päätökset perustellaan faktoin ja numeroin, ei tunteella tai mutulla.

Kuntapolitiikkassa olen mukana, koska haluan varmistaa sujuvan arjen ja asuinympäristön kuntalaisille. Kirkkonummen erityispiirteenä ja vahvuutena on luonnonläheinen ja väljä asuminen – tällaisena haluan kuntamme pitää. Tärkeässä roolissa tässä on kaavoitus – poliitikoilla on suuri rooli siinä, miten Kirkkonummea kehitetään asumisen kannalta. Turvaamalla saavutettavat peruspalvelut kuntamme kaikissa keskuksissa sekä hyvät kulkuyhteydet pääkaupunkiseudulle varmistamme, että Kirkkonummi on jatkossakin hyvä paikka asua sekä nykyisille että tuleville asukkaille.

Olen kahden pienen lapsen äiti ja kilpailen muodostelmaluistelussa. Harrastan suunnistusta ja pelastuskoiratoimintaa länsigöötanmaanpystykorva Varpun kanssa. Olen intohimoinen käsityöharrastaja – ompelen, neulon ja teen hopeatöitä. Pidän valokuvaamisesta ja kuvankäsittelystä ja olen erityisen kiinnostunut koodaamisesta ja harrastellut sitä viime vuosina.

Tervetuloa seuraamaan sivuani Facebookissa!