185 Marko Kari

Olen 53-vuotias, 18 vuotta Sundsbergissa asunut neljän tytön isä. Oman ja perheen harrastustoiminnan kautta tutuksi ovat tulleet aktiiviset kirkkonummelaiset toimijat taitoluistelun, partion, tanssiyhdistyksen, Lions-toiminnan, joukkuevoimistelun, Lappböle hornkapellin, musiikkiopiston ja kuvataidekoulun parissa.

Puhallinmusiikki on kuulunut omaan historiaani yli 40 vuoden ajan ja olen edelleen lapsuuden kotiseutuni Porin VPK:n jäsen vielä tänäänkin. VPK-taustani näkyy myös kiinnostuksessani yleisestä turvallisuudesta ja hyvinvoinnista; toimin Länsi-Uudenmaan pelastustoimikunnan johtokunnan varajäsenenä.

Valtuustossa minulle tärkeitä asioita ovat mm. Kirkkonummen kaavoituksessa pientalovaltaisuuden ajaminen, lasten kouluolosuhteiden turvaaminen, budjettikuri ja yrittäjien toimintamahdollisuuksien kehittäminen. Valtuuston jäsenenä tulen olemaan aktiivinen ja asioihin hyvin perehtyvä. Asioita ei kuitenkaan viedä yksin läpi – yhteistyö läpi puoluekentän on avain onnistuneeseen kauteen.

Sähköposti: [email protected]

Facebook: https://www.facebook.com/Marko-Kari-Kunnallisvaaliehdokas-2021