190 Milla-Maria Kujala

Moni sanoo, että nuoriso sitä ja nuoriso tätä. Nuorisoa on aina helppo syyttää. Usein kukaan nuorista ei joko vaivaudu, tai ei uskalla sanoa aikuisille vastaan tässä asiassa. No tämä on se syy miksi minä lähdin ehdolle. Lähdin edustamaan kaikkia meitä nuoria ketkä haluavat olla osa muutosta, mutta joko meiltä ei kysytä tai meidät tuomitaan kaikki samaan muottiin. Haluan olla mukana luomassa muutosta siihen kuinka meitä nuoria kohdellaan ja kuunnellaan päätösten teossa. Haluan, että meiltä kysytään mitä me kaipaamme, minkä me uskomme auttavan meitä olemaan parempia ihmisiä ja saavuttamaan enemmän.

Minä olen Milla-Maria Kujala. Olen 20 vuotias nuori nainen Veikkolasta. Olen pelannut jalkapalloa 15 vuotta. Niistä 5 pelasin Yhdysvaltain Floridassa. Minulla on erilaisia kokemuksia ja ihan uusi näkemys tulevaisuudesta. Olen jo ikääni nähden kokenut paljon ja nähnyt miten asioita ei tule hoitaa. Kirkkonummelta myös puuttuu joku joka ymmärtää, ja on valmis puhumaan meidän nuorten puolesta, joten nyt minä lähdin asiaa ajamaan. Haluan parantaa Pohjois-Kirkkonummen nuorten ja lasten palveluja ja liikunta mahdollisuuksia. Seuratoimintaa pitää tukea entistäkin enemmän. Kodin ja koulun yhteistyö tulee pitää myös prioriteettina lasten kasvatuksessa ja koulupolun edetessä.

Minut löytää instagramista nimellä @millamariakujala ja Facebookista @Milliskujala