Muutoksia kunnanhallituksessa

Maanantaina 3.2. kunnanhallituksen tehonaisemme Katarina Helander oli mukana viimeistä päivää valtuustossa paikkakunnalta muuton vuoksi. Uudeksi jäseneksi kunnanhallitukseen valittiin vähintään yhtä tarmokas Kati Kettunen, joka on toiminut menestyksekkäästi yhdyskuntatekniikan lautakunnan puheenjohtajana.

Ryhmäkokouksessa kukitimme Katarinan ja välitimme puolueen kiitokset Kokoomuksen Vihreän leijonan ansiomerkin muodossa. Onneksi sentään Katarina ei ole kokonaan katoamassa tältä pallolta vaan on toivottavasti jatkossa mukana tekemässä kokoomuslaista politiikkaa toisella paikkakunnalla.

Lämpimät kiitokset Katalle ja hyvää jatkoa!

29.8.2022

Uudenmaan Kokoomus nimesi ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaansa

Uudenmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous on nimennyt ensimmäiset ehdokkaat ensi kevään eduskun­ta­vaa­leihin. Sipoossa lauantaina 27.8. pidetyssä kokouksessa nimettiin yhteensä 19 ehdokasta.

8.8.2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi syyskaudelle 2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi sunnuntaina 7.8. Kirkkonummen kunnantalolla. Valtuustoryhmään kuuluu 12 valtuutettua ja varavaltuutetut. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat

3.3.2022