Muutoksia kunnanhallituksessa

Maanantaina 3.2. kunnanhallituksen tehonaisemme Katarina Helander oli mukana viimeistä päivää valtuustossa paikkakunnalta muuton vuoksi. Uudeksi jäseneksi kunnanhallitukseen valittiin vähintään yhtä tarmokas Kati Kettunen, joka on toiminut menestyksekkäästi yhdyskuntatekniikan lautakunnan puheenjohtajana.

Ryhmäkokouksessa kukitimme Katarinan ja välitimme puolueen kiitokset Kokoomuksen Vihreän leijonan ansiomerkin muodossa. Onneksi sentään Katarina ei ole kokonaan katoamassa tältä pallolta vaan on toivottavasti jatkossa mukana tekemässä kokoomuslaista politiikkaa toisella paikkakunnalla.

Lämpimät kiitokset Katalle ja hyvää jatkoa!

6.5.2021

Kokoomus ja kristillisdemokraatit tekniseen vaaliliittoon Kirkkonummella

Kokoomus ja Kristillisdemokraatit ovat solmineet kuntavaaleissa teknisen vaaliliittoon Kirkkonummella. Vaaliliitto solmittiin 4.5., jolloin ehdokaslistat piti viimeistään jättää Kirkkonummen keskusvaalilautakunnalle. ”Tekninen

4.5.2021

Kirkkonummen Kokoomuksella pitkä ja monipuolinen lista ehdokkaita

Kokoomus on nimittänyt huikeat 53 kuntavaaliehdokasta Kirkkonummella. Jo ehdokasasettelun ”ensimmäisessä aallossa” maaliskuussa Kokoomus ylsi vuoden 2017 vaaleihin verrattuna suurempaan ehdokasmäärään.

26.1.2021

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta 30.1. klo 11.30

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta Porkkalan palautuksesta tulee tällä viikolla kuluneeksi tasan 65