Muutoksia kunnanhallituksessa

Maanantaina 3.2. kunnanhallituksen tehonaisemme Katarina Helander oli mukana viimeistä päivää valtuustossa paikkakunnalta muuton vuoksi. Uudeksi jäseneksi kunnanhallitukseen valittiin vähintään yhtä tarmokas Kati Kettunen, joka on toiminut menestyksekkäästi yhdyskuntatekniikan lautakunnan puheenjohtajana.

Ryhmäkokouksessa kukitimme Katarinan ja välitimme puolueen kiitokset Kokoomuksen Vihreän leijonan ansiomerkin muodossa. Onneksi sentään Katarina ei ole kokonaan katoamassa tältä pallolta vaan on toivottavasti jatkossa mukana tekemässä kokoomuslaista politiikkaa toisella paikkakunnalla.

Lämpimät kiitokset Katalle ja hyvää jatkoa!

26.1.2021

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta 30.1. klo 11.30

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta Porkkalan palautuksesta tulee tällä viikolla kuluneeksi tasan 65

24.1.2021

Kirkkonummen kokoomuksen ensimmäiset kuntavaaliehdokkaat on nyt nimetty

Ensimmäiset 23 kuntavaaliehdokasta on nyt nimetty ja julkistettu! Joukossa on sekä aiemmin mukana olleita kuntapäättäjiä että iso joukko uusia nimiä.

23.1.2021

Kokoomuksen kuntavaalistartti lauantaina 23.1.2021

Kokoomuksen valtakunnallinen kuntavaalikampanjastartti on lauantaina 23.1.2021 alkaen klo 12.00. Tapahtumaa voi seurata youtubesta. Samalla käynnistyy viikon mittainen virtuaalinen Kokoomus-kiertue, jonka