Muutoksia kunnanhallituksessa

Maanantaina 3.2. kunnanhallituksen tehonaisemme Katarina Helander oli mukana viimeistä päivää valtuustossa paikkakunnalta muuton vuoksi. Uudeksi jäseneksi kunnanhallitukseen valittiin vähintään yhtä tarmokas Kati Kettunen, joka on toiminut menestyksekkäästi yhdyskuntatekniikan lautakunnan puheenjohtajana.

Ryhmäkokouksessa kukitimme Katarinan ja välitimme puolueen kiitokset Kokoomuksen Vihreän leijonan ansiomerkin muodossa. Onneksi sentään Katarina ei ole kokonaan katoamassa tältä pallolta vaan on toivottavasti jatkossa mukana tekemässä kokoomuslaista politiikkaa toisella paikkakunnalla.

Lämpimät kiitokset Katalle ja hyvää jatkoa!

3.3.2022

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 23.3.2022

Kirkkonummen Kokoomus ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään Kirkkonummen kunnantalon ravintola Ervastissa keskiviikkona 23.3.2022 klo 17.30. Kokouksen yhteydessä valtuustoryhmän puheenjohtaja Urho Blom

14.11.2021