Raimo Elonsalon muistoksi

Elonsalo Raimo

Pitkäaikainen kokoomusaktiivi Raimo Elonsalo siunattiin haudan lepoon Kirkkonummella 6. helmikuuta 2020. Raimo oli mukana jo 1965 perustamassa Kirkkonummen Kansallisseura ry:tä, joka myöhemmin muutti nimensä Kirkkonummen Kokoomukseksi.

Raimon aktiivisuus ulottui lähes kaikkeen järjestötoimintaan Kirkkonummella. Ilman hänen aktiivisuuttaan moni toiminta ja hanke niin seurakunnassa, Pienkiinteistöyhdistyksessä, Kirkkonummen Soutajissa kuin veteraanien tukemisessa ja veteraaniperinteen ylläpitämisessä olisi jäänyt ilman tekijäänsä.

Me kokoomuslaiset tiesimme, että missä tarvitaan hyväntuulista,  hyvää ja luotettavaa miestä, siellä Raimo Elonsalo on paikalla. Vaaliteltan pystyttäminen räntäsateessa varhain aamulla ei ole suurta huvia, mutta Raimo oli yleensä paikalla ensimmäisenä vetämässä työhanskoja käteensä. Hän oli yhtä hyvä myös ihmisten kohtaamisessa. Moni Kokoomukselle päätynyt ääni sai kiittää ohjauksestaan Raimon sitkeää ja lämminsydämistä jalkatyötä.

Politiikan jalkatyössä näkyi myös Raimon aktiivinen urheiluharrastus. Sadat hiihdetyt, soudetut ja juostut kilometrit sekä kuntosalilla vietytyt tunnit saivat jalan nousemaan ketterästi vielä siinä vaiheessa, kun ikä lähenteli 90 vuotta ja nuoremmat rinnalla väsähtivät.

Politiikassa tarvitaan esikuvia. Muistamme Raimoa kiitollisuudella esikuvallisena järjestötyön tekijänä, jolle aate oli tärkeämpi kuin oman egon korostaminen ja konkreettinen tekeminen tärkeämpää kuin tekemisestä puhuminen.

Raija

Kirkkonummen Kokoomus ry

17807257_10211483046447098_5921215133202126612_o

29.8.2022

Uudenmaan Kokoomus nimesi ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaansa

Uudenmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous on nimennyt ensimmäiset ehdokkaat ensi kevään eduskun­ta­vaa­leihin. Sipoossa lauantaina 27.8. pidetyssä kokouksessa nimettiin yhteensä 19 ehdokasta.

8.8.2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi syyskaudelle 2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi sunnuntaina 7.8. Kirkkonummen kunnantalolla. Valtuustoryhmään kuuluu 12 valtuutettua ja varavaltuutetut. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat

3.3.2022