Tavoiteohjelma 2021 ->

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi tavoiteohjelma esiteltiin yhdistyksen syyskokouksessa 2020.

Tavoiteohjelma tulee linjaamaan politiikkaamme ja tavoitteitamme seuraavina vuosina. Tavoiteohjelma kattaa laajasti elämän eri osa-alueita, jotka vaikuttavat kirkkonummelaisten elämään ja kertoo, miten me kokoomuksessa näemme, kuinka kuntaa tulisi kehittää niin lähivuosina kuin pidemmällä tähtäimellä.

6.5.2021

Kokoomus ja kristillisdemokraatit tekniseen vaaliliittoon Kirkkonummella

Kokoomus ja Kristillisdemokraatit ovat solmineet kuntavaaleissa teknisen vaaliliittoon Kirkkonummella. Vaaliliitto solmittiin 4.5., jolloin ehdokaslistat piti viimeistään jättää Kirkkonummen keskusvaalilautakunnalle. ”Tekninen

4.5.2021

Kirkkonummen Kokoomuksella pitkä ja monipuolinen lista ehdokkaita

Kokoomus on nimittänyt huikeat 53 kuntavaaliehdokasta Kirkkonummella. Jo ehdokasasettelun ”ensimmäisessä aallossa” maaliskuussa Kokoomus ylsi vuoden 2017 vaaleihin verrattuna suurempaan ehdokasmäärään.

26.1.2021

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta 30.1. klo 11.30

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta Porkkalan palautuksesta tulee tällä viikolla kuluneeksi tasan 65