Tavoiteohjelma 2021 ->

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi tavoiteohjelma esiteltiin yhdistyksen syyskokouksessa 2020.

Tavoiteohjelma tulee linjaamaan politiikkaamme ja tavoitteitamme seuraavina vuosina. Tavoiteohjelma kattaa laajasti elämän eri osa-alueita, jotka vaikuttavat kirkkonummelaisten elämään ja kertoo, miten me kokoomuksessa näemme, kuinka kuntaa tulisi kehittää niin lähivuosina kuin pidemmällä tähtäimellä.

21.11.2022

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous 29.11.2022

Tervetuloa Kirkkonummen kokoomus ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen tiistaina 29.11.2022 klo 18 Ravintola Ervastiinaan, Kirkkonummen kunnantalolle.   Kokouksessa mm. valitsemme uuden hallituksen ja

29.8.2022

Uudenmaan Kokoomus nimesi ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaansa

Uudenmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous on nimennyt ensimmäiset ehdokkaat ensi kevään eduskun­ta­vaa­leihin. Sipoossa lauantaina 27.8. pidetyssä kokouksessa nimettiin yhteensä 19 ehdokasta.

8.8.2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi syyskaudelle 2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi sunnuntaina 7.8. Kirkkonummen kunnantalolla. Valtuustoryhmään kuuluu 12 valtuutettua ja varavaltuutetut. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat