Tavoiteohjelma 2021 ->

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi tavoiteohjelma esiteltiin yhdistyksen syyskokouksessa 2020.

Tavoiteohjelma tulee linjaamaan politiikkaamme ja tavoitteitamme seuraavina vuosina. Tavoiteohjelma kattaa laajasti elämän eri osa-alueita, jotka vaikuttavat kirkkonummelaisten elämään ja kertoo, miten me kokoomuksessa näemme, kuinka kuntaa tulisi kehittää niin lähivuosina kuin pidemmällä tähtäimellä.

26.1.2021

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta 30.1. klo 11.30

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta Porkkalan palautuksesta tulee tällä viikolla kuluneeksi tasan 65

24.1.2021

Kirkkonummen kokoomuksen ensimmäiset kuntavaaliehdokkaat on nyt nimetty

Ensimmäiset 23 kuntavaaliehdokasta on nyt nimetty ja julkistettu! Joukossa on sekä aiemmin mukana olleita kuntapäättäjiä että iso joukko uusia nimiä.

23.1.2021

Kokoomuksen kuntavaalistartti lauantaina 23.1.2021

Kokoomuksen valtakunnallinen kuntavaalikampanjastartti on lauantaina 23.1.2021 alkaen klo 12.00. Tapahtumaa voi seurata youtubesta. Samalla käynnistyy viikon mittainen virtuaalinen Kokoomus-kiertue, jonka