209 Ulla Seppälä

Kokemuksella vaikuttaja!

Olen Kirkkonummella viihtyvä 51-vuotias kotihoitopäällikkö. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri. Miehelläni ja minulla on kaksi kouluikäistä lasta sekä kaksi väsymätöntä pumia aktivoimassa koko perhettä. Mieheni lääketieteellistä tutkimusta ja sen rahoitusta koordinoiva yritys toimii myös Kirkkonummella.

Kuntapolitiikka

Olen toiminut valtuutettuna lähes 29 vuotta, 3 eri kunnassa. Viimeiset kolme kautta olen ollut Kirkkonummella. Haluan edelleenkin palvella Kirkkonummea. Sinun ja kaikkien kuntalaisten parhaaksi.

• Terve talous mahdollistaa elinvoimaisen kunnan.
  • Kirkkonummen tuottamat palvelut on järjestettävä tarvelähtöisesti ja kustannustehokkaasti laatu huomioiden ja kuntalaisia kuunnellen.
  • Oppilasystävällisten koulujen tulee olla kunnalle sydämen asia.
  • Asuinympäristön viihtyisyys ja turvallisuus lisäävät hyvinvointia ikään katsomatta. Yrittäjyyttä ja kuntalaisten omatoimisuutta on edistettävä

Luottamustehtäviä teen täysin pyyteettömästi, sillä se ei ole ammatti vaan harrastus. Kunnan asema sote-uudistuksen jälkeen muuttuu melkoisesti ja sen takia on hyvä, että mukana on ihmisiä, jotka tuntevat jo kunnan toimintatavat.

Anna äänesi minulle – tarjoan 29 vuoden kokemukseni ja osaamiseni yhteisten asioiden hoidossa!

Ollaan yhteydessä
seppala.ulla(at)gmail.com