127 Urho Blom

Tunnen Urhon pitkältä ajalta. Olemme tehneet paljon töitä yhdessä. Hän on aikanaan toiminut mm. avustajanani. Urho on asiat ja yhteiskunnan toiminnan hallitseva ja määrätietoinen. Ei jää hommat hänellä puolitiehen. Kaiken lisäksi mukavakin.”

Petteri Orpo,
Kansallisen Kokoomuksen puheenjohtaja

Valtiotieteiden maisteri, toimitusjohtaja Urho Blom on yrittäjä ja aktiivinen elinkeinoelämän järjestövaikuttaja. Blom on kunnanvaltuutettu, valtuustoryhmän puheenjohtaja, Kirkkonummen Vesi-liikelaitoksen johtokunnan puheenjohtaja sekä HYKS-lautakunnan jäsen.

Aluevaltuustossa haluan varmistaa:

• Laadukkaat ja ja kustannustehokkaat palvelut,
  • Kaikkien sujuvan hoitoonpääsyn mm. palvelusetelein
  • Perusterveydenhuollon lähipalvelut sekä palvelujen saavutettavuuden

Hyvinvointialueuudistuksesta aiheutuva muutos Kirkkonummeen, kuntalaisiin, hyvinvointipalveluihin ja niiden rahoitukseen on merkittävä. Kyseessä on suurin hallintouudistus sotien jälkeen.

Ei ole yhdentekevää, miten jatkossa jokaiselle kuntalaisille turvataan laadukkaat ja sujuvat palvelut kestävällä tavalla. Kyse on ennen kaikkea ihmisten hyvinvoinnista ja terveydestä. Haluan aluetasollakin olla mukana varmistamassa, että Kirkkonummen ja kirkkonummelaisten ääni kuuluu tulevan Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen päätöksenteossa.