174 Urho Blom

1. perehdyn asioihin ja pyrin yhteistyöhön
  2. ajan yrittäjien ja yritysten sekä
  3. lasten, nuorten ja lapsiperheiden asiaa

Olen 41-vuotias yrittäjä Sundsbergista. Perheeseemme kuuluu puoliso ja 7-vuotias tytär. Pyrin valtuustoon ensimmäistä kertaa. Koulutukseltani olen valtiotieteiden maisteri. Työskentelen yrittäjänä ja toimitusjohtajana asiantuntijayrityksessä. Minulla on pitkä kokemus yritysten ja elinkeinoelämän kanssa työskentelystä niin kotimaassa kuin ulkomailla.

Ilman menestyviä yrittäjiä ja yrityksiä kunnalla ei ole verotuloja, joilla rahoittaa kirkkonummelaisten palvelut. Meidän on pystyttyvä houkuttelemaan kuntaan uusia asukkaita, investointihaluisia yrittäjiä ja työllistäviä yrityksiä.

Lapsissa on tulevaisuus. Jos lapset ja nuoret eivät voi hyvin eikä heillä ole turvallista koulutietä, monipuolisia liikuntapaikkoja, harrastusmahdollisuuksia, kiusaamisesta vapaata päiväkotia tai koulua, uidaan syvällä.

Tarvitsemme sujuvia kulkuyhteyksiä ja toimivia palveluja. Itselleni toimiva arki on tärkeä perhe-elämän, työnteon, koulunkäynnin, opiskelun ja harrastusten tiimellyksessä.

Kokoomuslaisena ja yrittäjänä uskon vahvasti vapauteen. Vielä tätäkin enemmän uskon vastuuseen. Meillä on vastuu itsestämme, lähimmäisistämme, kanssaihmisistä, yhteisöstämme ja ympäristöstä.