Uusi hallitus järjestäytyi

Yhdistyksen hallitus vuosimallia 2020 on järjestäytynyt! Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Leena Virkki, varapuheenjohtajana Kim Åström, sihteerinä ja vaalipäällikkönä Tommi Saranpää, taloudenhoitajana Päivi Parviainen, toiminnankehittämisvastaavana Mirja Alve ja Hannu Valtanen hallituksen jäsenenä.

Tällä porukalla on hyvä lähteä jatkamaan ja kehittämään yhdistyksen toimintaa yhdessä luottamushenkilöiden ja jäsenistön kanssa ?

Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi kaikki uudet jäsenet! Mikäli koet kokoomuslaisen aateympäristön omaksesi ja haluaisit omalta osaltasi olla vaikuttamassa ja keskustelemassa tai vaikka olla apuna tapahtumien järjestämisessä, ota rohkeasti yhteyttä! Vuonna 2020 on suunnitelmissa tapahtumia ja koulutuksia sekä jäsenistölle että muille kokoomuslaisesta toiminnasta kiinnostuneille. Nyt voit jo myös ilmoittautua ehdokkaaksi kuntavaaleihin 2021. Ota yhteyttä: [email protected]

hallitus2020.jpeg
Kuvassa etualalla Leena Virkki, taustalla oikealta vasemmalle Kim Åström, Tommi Saranpää, Päivi Parviainen, Hannu Valtanen ja Mirja Alve.

29.8.2022

Uudenmaan Kokoomus nimesi ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaansa

Uudenmaan Kokoomuksen ylimääräinen piirikokous on nimennyt ensimmäiset ehdokkaat ensi kevään eduskun­ta­vaa­leihin. Sipoossa lauantaina 27.8. pidetyssä kokouksessa nimettiin yhteensä 19 ehdokasta.

8.8.2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi syyskaudelle 2022

Kirkkonummen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi sunnuntaina 7.8. Kirkkonummen kunnantalolla. Valtuustoryhmään kuuluu 12 valtuutettua ja varavaltuutetut. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry valitsivat

3.3.2022