Uusi hallitus järjestäytyi

Yhdistyksen hallitus vuosimallia 2020 on järjestäytynyt! Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Leena Virkki, varapuheenjohtajana Kim Åström, sihteerinä ja vaalipäällikkönä Tommi Saranpää, taloudenhoitajana Päivi Parviainen, toiminnankehittämisvastaavana Mirja Alve ja Hannu Valtanen hallituksen jäsenenä.

Tällä porukalla on hyvä lähteä jatkamaan ja kehittämään yhdistyksen toimintaa yhdessä luottamushenkilöiden ja jäsenistön kanssa 👌

Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi kaikki uudet jäsenet! Mikäli koet kokoomuslaisen aateympäristön omaksesi ja haluaisit omalta osaltasi olla vaikuttamassa ja keskustelemassa tai vaikka olla apuna tapahtumien järjestämisessä, ota rohkeasti yhteyttä! Vuonna 2020 on suunnitelmissa tapahtumia ja koulutuksia sekä jäsenistölle että muille kokoomuslaisesta toiminnasta kiinnostuneille. Nyt voit jo myös ilmoittautua ehdokkaaksi kuntavaaleihin 2021. Ota yhteyttä: [email protected]

hallitus2020.jpeg
Kuvassa etualalla Leena Virkki, taustalla oikealta vasemmalle Kim Åström, Tommi Saranpää, Päivi Parviainen, Hannu Valtanen ja Mirja Alve.

6.5.2021

Kokoomus ja kristillisdemokraatit tekniseen vaaliliittoon Kirkkonummella

Kokoomus ja Kristillisdemokraatit ovat solmineet kuntavaaleissa teknisen vaaliliittoon Kirkkonummella. Vaaliliitto solmittiin 4.5., jolloin ehdokaslistat piti viimeistään jättää Kirkkonummen keskusvaalilautakunnalle. ”Tekninen

4.5.2021

Kirkkonummen Kokoomuksella pitkä ja monipuolinen lista ehdokkaita

Kokoomus on nimittänyt huikeat 53 kuntavaaliehdokasta Kirkkonummella. Jo ehdokasasettelun ”ensimmäisessä aallossa” maaliskuussa Kokoomus ylsi vuoden 2017 vaaleihin verrattuna suurempaan ehdokasmäärään.

26.1.2021

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta 30.1. klo 11.30

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta Porkkalan palautuksesta tulee tällä viikolla kuluneeksi tasan 65