Uusi hallitus järjestäytyi

Yhdistyksen hallitus vuosimallia 2020 on järjestäytynyt! Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Leena Virkki, varapuheenjohtajana Kim Åström, sihteerinä ja vaalipäällikkönä Tommi Saranpää, taloudenhoitajana Päivi Parviainen, toiminnankehittämisvastaavana Mirja Alve ja Hannu Valtanen hallituksen jäsenenä.

Tällä porukalla on hyvä lähteä jatkamaan ja kehittämään yhdistyksen toimintaa yhdessä luottamushenkilöiden ja jäsenistön kanssa 👌

Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi kaikki uudet jäsenet! Mikäli koet kokoomuslaisen aateympäristön omaksesi ja haluaisit omalta osaltasi olla vaikuttamassa ja keskustelemassa tai vaikka olla apuna tapahtumien järjestämisessä, ota rohkeasti yhteyttä! Vuonna 2020 on suunnitelmissa tapahtumia ja koulutuksia sekä jäsenistölle että muille kokoomuslaisesta toiminnasta kiinnostuneille. Nyt voit jo myös ilmoittautua ehdokkaaksi kuntavaaleihin 2021. Ota yhteyttä: [email protected]

hallitus2020.jpeg
Kuvassa etualalla Leena Virkki, taustalla oikealta vasemmalle Kim Åström, Tommi Saranpää, Päivi Parviainen, Hannu Valtanen ja Mirja Alve.

26.1.2021

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta 30.1. klo 11.30

Kokoomus muistaa Porkkalan palautusta Lepomäen johdolla – ja puhuu vapaudesta ja demokratiasta Porkkalan palautuksesta tulee tällä viikolla kuluneeksi tasan 65

24.1.2021

Kirkkonummen kokoomuksen ensimmäiset kuntavaaliehdokkaat on nyt nimetty

Ensimmäiset 23 kuntavaaliehdokasta on nyt nimetty ja julkistettu! Joukossa on sekä aiemmin mukana olleita kuntapäättäjiä että iso joukko uusia nimiä.

23.1.2021

Kokoomuksen kuntavaalistartti lauantaina 23.1.2021

Kokoomuksen valtakunnallinen kuntavaalikampanjastartti on lauantaina 23.1.2021 alkaen klo 12.00. Tapahtumaa voi seurata youtubesta. Samalla käynnistyy viikon mittainen virtuaalinen Kokoomus-kiertue, jonka