Uusi hallitus järjestäytyi

Yhdistyksen hallitus vuosimallia 2020 on järjestäytynyt! Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Leena Virkki, varapuheenjohtajana Kim Åström, sihteerinä ja vaalipäällikkönä Tommi Saranpää, taloudenhoitajana Päivi Parviainen, toiminnankehittämisvastaavana Mirja Alve ja Hannu Valtanen hallituksen jäsenenä.

Tällä porukalla on hyvä lähteä jatkamaan ja kehittämään yhdistyksen toimintaa yhdessä luottamushenkilöiden ja jäsenistön kanssa 👌

Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi kaikki uudet jäsenet! Mikäli koet kokoomuslaisen aateympäristön omaksesi ja haluaisit omalta osaltasi olla vaikuttamassa ja keskustelemassa tai vaikka olla apuna tapahtumien järjestämisessä, ota rohkeasti yhteyttä! Vuonna 2020 on suunnitelmissa tapahtumia ja koulutuksia sekä jäsenistölle että muille kokoomuslaisesta toiminnasta kiinnostuneille. Nyt voit jo myös ilmoittautua ehdokkaaksi kuntavaaleihin 2021. Ota yhteyttä: [email protected]

hallitus2020.jpeg
Kuvassa etualalla Leena Virkki, taustalla oikealta vasemmalle Kim Åström, Tommi Saranpää, Päivi Parviainen, Hannu Valtanen ja Mirja Alve.

18.6.2021

Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi

Kirkkonummen Kokoomuksen uusi valtuustoryhmä kaudelle 2021–2025 järjestäytyi torstaina 17.6.2021. Valtuustoryhmä koostuu 12 valtuutetusta ja 10 varavaltuutetusta. Valtuustoryhmä ja Kirkkonummen Kokoomus ry

15.6.2021

Kokoomus säilytti suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa

Huolimatta tiukoista ja jännittävistä vaaleista, ja kentälle tulleista uusista pelaajista, säilytti Kokoomus suurimman valtuus­to­ryhmän asemansa Kirkkonummella. Puheenjohtaja Leena Virkki myöntää

13.6.2021

Hallituksen sote-esitys vie rahaa, päätösvaltaa ja palveluita Inkoosta, Siuntiosta ja Kirkkonummelta

Läntisen Uudenmaan kunnille hallituksen sote-esitys on erityisen vahingollinen. Toteutuessaan se leikkaisi kirkkonummelaisten, siuntiolaisten ja inkoolaisten palveluista lähes kuusi miljoonaa euroa, ja keskittäisi päätöksenteon ja palvelut vahvemmin Espooseen.