Yhdistyksen puheenjohtajan tervehdys

Tervehdys Kirkkonummen Kokoomuksen jäsenet!

Minut valittiin yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi syyskokouksessa 7.11. ja otan tehtävän vastaan nöyränä ja ilolla. Syyskokouksessa valittu hallitus puhkuu intoa ja on aloittanut kautensa vauhdikkaasti. Ensi vuosi onkin yhdistykselle kiireinen. Presidentinvaalit ovat heti alkuvuodesta ja yhdistys isännöi Alexin kiertueen Kirkkonummen tapahtumaa 9.12. klo 9 Joo.Arenalla. Tervetuloa kaikki mukaan sankoin joukoin kannustamaan Alex voittoon!

Tammikuussa 16.1. järjestämme turvallisuusaiheisen keskustelutilaisuuden Kunnantalolla klo 17.30. Tilaisuuteen tulevat puhujiksi Jarno Limnell, Aura Salla ja Anna Sahiluoma. Kannattaa laittaa jo merkintä kalenteriin, ettei mielenkiintoinen tilaisuus livahda ohi.

Kesäkuun 9. käydään Europarlamenttivaalit, joissa vaalipiirinä on koko Suomi. Osa Kokoomuksen ehdokkaista on jo nimetty ja loput nimetään kevään aikana. Tiedotamme myöhemmin ehdokkaiden Kirkkonummelle suuntautuvista tapahtumista jäsenkirjeessä ja Facebookissa.

Lopuksi haluan vielä kannustaa liittymään yhdistyksen Facebookin jäsenryhmään, jos et vielä ole. Jäsenryhmän kautta saat nopeimmin tietoa ajankohtaisista asioista ja tapahtumista. https://www.facebook.com/groups/knkokjasenryhma

Toivottavasti tavataan joulukuussa Alexin kanssa Joo.Arenalla ja tammikuussa kunnantalolla ja kannattaa napata molempiin kaveri mukaan!

Rauhallista joulun odotusta!

Maija Jäntti